پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جبهه عمل اسلامی لبنان

حوزه/ جبهه عمل اسلامی لبنان در بیانیه ای حمله جنون آمیزی که در اروپا به ویژه فرانسه علیه اسلام و مسلمین انجام می گیرد را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جبهه عمل اسلامی لبنان در بیانیه ای حمله جنون آمیزی که در اروپا به ویژه فرانسه علیه اسلام و مسلمین انجام می گیرد را محکوم کرد.

این جبهه تصریح کرد: اصرار امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه و مسئولین این کشور در بی احترامی به اسلام و انتشار کاریکاتور توهین آمیز علیه نبی مکرم اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (صلوات الله و سلامه علیه و آله وسلم)، در واقع اقدامی تحریکم آمیز و تبعیض نژادی است که احساسات حدود یک میلیارد و هشتصد میلیون مسلمان جهان را جریحه دار می کند و همچنین موجب گسترش کینه و نفرت علیه مسلمان در فرانسه و جوامع اروپایی می شود.

جبهه عمل اسلامی ادامه داد: این هتک حرمت منجر به تعرض مسلمانان، بانوان محجبه، عبادتگاه ها، مساجد و جمعیت های اسلامی می شود که اسلام را تبلیغ می کند و به دین محبت، بخشش و انسانیت، دین مهربانی، عدالت و همکاری در جهت خیر مردم و جوامع و دین آسایش روحی، دعوت می نماید. بنابر این فرانسه باید اینگونه حملات جنون آمیز و بستن مساجد و جمعیت های اسلامی و بازداشت جوانان مسلمان را فوراً متوقف کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha