جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمد امین شهیدی  رهبر حزب امت واحده پاکستان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین امین شهیدی گفت: عقل سلیم حکم می کند که علاوه بر محصولات فرانسوی، محصولات آمریکایی، انگلیسی و یهودی نیز در کشورهای اسلامی تحریم شوند.

به گزارش گروه ترجمه خبر گزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین محمدامین شهیدی، رئیس حزب امت واحده پاکستان در مورد موضع گیری اخیر امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه در مورد طرح های توهین آمیز گفت: جنگ تمدن ها در حال حاضر در سراسر جهان جریان دارد. از یک سو تمدن غربی وجود دارد که نمادی از سستی است و از سوی دیگر تمدن اسلام است که بزرگترین تهدید برای دنیای غرب است و در مقابل این تهدید، غربی ها از دو طریق از سلاح های خود استفاده می کنند.

حجت الاسلام امین شهیدی با اشاره به راه های تخریب اسلام توسط غربیها گفت: راه اول تشویق کسانی که در جامعه اسلامی به اصحاب پیامبر صلی الله علیه وآله یا اهل بیت علیهم السلام در پوشش فرقه گرایی توهین می کنند است و از این طریق ایمان مردم عادی تحت تأثیر قرار می گیرد. در نتیجه، جامعه اسلامی به هم می خورد و بدین ترتیب چهره تاریک از تمدن ما به جهانیان ارائه می شود و راه دوم حمله به آخرین پیامبر، حضرت محمد صلی الله علیه و آله و مقدسات اسلامی است تا دین مبین اسلام تأثیر منفی بر مردم بگذارد و تمدن غرب که در حال پایان یافتن است، حفظ شود.

وی در ادامه گفت: اسلام به سرعت در ایالات متحده و سایر کشورهای اروپایی در حال گسترش است جامعه غربی به دلیل تمدن غلط خود به دنبال راه حلی برای نا آرامی های گسترده در جامعه است و رضایت قلبی را تنها در پناهگاه اسلام می یابد. بنابراین، برای جلوگیری از گرایش مردم از مسیحیت به اسلام، ذات مقدس پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله مورد هدف قرار می گیرد تا مردم از پیروان اسلام متنفر باشند و از دین اسلام فاصله بگیرند.

وی همه کشورهای غربی را حامی فرانسه دانست و گفت: این طرح فقط مربوط به فرانسه نیست بلکه تمام کشورهای غربی در پشت این طرح قرار دارند، این طرح قدیمی است، اما این بار دولت فرانسه رسما از توهین به پیامبر حمایت کرده است.

وی گفت: واکنش همه حاکمان امت اسلامی در این شرایط جدی، دلگرم کننده نیست، فقط می توان در حد بیان از آنها انتظار داشت. اما عقل سلیم حکم می کند که علاوه بر محصولات فرانسوی، محصولات آمریکایی، انگلیسی و یهودی نیز باید در کشورهای اسلامی تحریم شوند زیرا وقتی اقتصادهای غربی تضعیف شوند، به طور خودکار از چنین روشهایی دست برخواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha