شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
هفته وحدت

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان و استاندار گلستان در پیام مشترکی، سالروز میلاد با سعادت پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص) و فرا رسیدن هفته وحدت را به عموم مسلمانان تبریک گفتند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان و  دکتر هادی حق‏ شناس استاندار گلستان در پیام مشترکی، سالروز میلاد با سعادت پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص) و فرا رسیدن هفته وحدت را به عموم مسلمانان تبریک گفتند.

بسم الله الرحمن الرحیم

بشر امروز  در  زندگی مدرن  مادی خویش، حلقه مفقوده ای به نام  معنویت و آرامش دارد و برای  یافتن آن  مسیری امن تر از دامان انبیاء و صالحان و خصوصاً حضرت ختمی مرتبت، رحمه للعالمین، حضرت محمد مصطفی صلی‌الله‌علیه‌ و آله‌و سلم  ندارد. پیامبری که جز محبت و اشاعه اخلاق و معرفت را سرلوحه دعوت خویش قرار نداد و خداوند تبارک و تعالی ایشان را اسوه و الگوی آدمی در تمام قرون و اعصار معرفی فرمود.

امروز در شرایطی که جهان از تنزل اخلاقی رنج می برد، عده ای نادان و فریب خورده در کشورهای اروپایی تلاش دارند با توهین و بی ادبی نسبت به مقدسات دینی، اقدامات ضعیف خود را در  زیر شعار فریبنده آزادی بیان بپوشانند و عجز خود را در مقابله با مشکلاتی که دامنگیرشان است، از نگاه افکار عمومی  دور کنند.

بی تردید این انسانهای ضعیف و نا آگاه ، ذره ای با انوار هدایت بخش پیامبر گرانقدر اسلام (ص) آشنایی ندارند تا دریابند هر آنچه انسان مدرن محتاج آن است، در سایه عنایت آن انسان کامل و ائمه هدی علیهم السلام تحقق می یابد و این انوار قدسی پیامبر خاتم(ص) است که می تواند موجب گسترش اخلاق, وحدت و موّدت در دنیا شود و  آدمی را از جهل و گمراهی دور کند و در عین حال همدلی و وحدت را برای همگان به ارمغان آورد.

گلستان، نگارستان و رنگین کمان اقوام ایران زمین است و همواره در سایه زعامت مقام معظم رهبری مدظله العالی و تعامل سازنده علمای تشیّع و تسنن، توانسته نمادی از وحدت اسلامی و همزیستی همراه با صلح و صفا در ایران و جهان باشد.

اینجانبان میلاد با سعادت پیامبر نور و رحمت حضرت محمد صلی‌الله‌علیه‌ و آله‌و سلم و آغاز هفته وحدت را به تمامی مردم شریف گلستان تبریک عرض می کنیم و امیدواریم وحدت، همدلی و برادری موجود در استان بیش از پیش بتواند حفظ و تقویت شود و زمینه رشد و پیشرفت  این استان را فراهم آورد.

 سیدکاظم نور مفیدی - هادی حق شناس
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha