سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
شهید سلیمانی

حوزه/ دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان از راه اندازی قرارگاه سلامت محور به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی براساس دستور حکیمانه رهبری در شهر شهیدپرور کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا صالحیان، دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان در حاشیه جلسه تشکیل قرارگاه سلامت محور در سپاه کاشان در گفت و گو با خبرنگاران از راه اندازی این قرارگاه به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی براساس دستور حکیمانه رهبری در شهر عالم‌پرور و شهیدپرور کاشان خبر داد و اظهار داشت: این قرارگاه با آموزش همگانی و با هدف نرم افزار کار کمک به دولتمردان، کادر درمان، پزشکان و جهادگران عرصه سلامت در مبارزه با ویروس کرونا تشکیل شده است.

وی با تقدیر از کادر درمان و جهادگران عرصه سلامت کشور و شهرستان کاشان گفت:  قرارگاه سلامت محور با حضور جهادی اقشار مختلف مردم، ائمه جمعه و جماعات و نقش دین و مسجد در سلامت مردم به میدان عمل می آید.

دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان افزود: همانطور که در عرصه دفاع مقدس بسیج مردمی، مساجد و دین در دفاع از مرزهای کشور به یاری ارتش و سپاه رفت و صدامیان را از کشورمان خارج نمود، امروز نیز بسیج مردمی همانند ۸ سال دفاع مقدس محله به محله و مسجد به مسجد به کادر درمان کمک خواهند کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha