پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
محکومیت اهانت به پیامبر

حوزه/ اساتید، کارکنان و طلاب مدرسه علمیه خواهران سعدیه رامیان در پی حمایت رئیس جمهور فرانسه از هتاکی به ساحت مقدس پیامبر رحمت و مهربانی ها، حضرت محمد(صلی الله علیه و آله و سلم)، تصریح کردند: رئیس جمهور فرانسه مسلمانان را متحدتر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، اساتید، کارکنان و طلاب مدرسه علمیه خواهران سعدیه رامیان در پی حمایت رئیس جمهور فرانسه از هتاکی به ساحت مقدس پیامبر رحمت و مهربانی ها، حضرت محمد(صلی الله علیه و آله و سلم)، در بیانیه ای آورده اند: دشمنان برای براندازی نظام اسلامی، تضعیف ارزش های اسلامی و ایجاد تفرقه و شکاف بین مسلمانان از هر شیوه ای از جمله اهانت به مقدسات اسلام بهره می گیرند، اما به حول و قوه الهی توطئه های آنان ناکام خواهد ماند و بر اساس آیه قرآن کریم مکر دشمنان نیز به آنان بازمی گردد.

این اقدامات توهین آمیز به ساحت نورانی رسول اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم)، با هدف تشویش اذهان عمومی و جلوگیری از گسترش اسلام ناب محمدی در جهان صورت گرفته است.

دشمنان و استکبار جهانی بدانند که این اقدامات وقیحانه و توهین آمیز تاثیری بر ملت بصیر و انقلابی کشور اسلامی و سایر کشورهای مسلمان جهان نداشته و این عمل زشت و خباثت بار آنان موجب اتحاد، وحدت و بیداری هر چه بیشتر امت اسلامی در سراسر عالم می شود.

اساتید، کارکنان و طلاب مدرسه علمیه سعدیه خواهران رامیان، نفرت و انزجار خود را از این اقدام رذیلانه اعلام نموده و هرگونه اهانت به ساحت نورانی پیامبر عظیم الشان اسلام را به شدت محکوم می نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha