جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 925644
۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰
بالصور/ اجتماع أعضاء المقر الحوزوي لإدارة الأزمات والأحداث غير المتوقعة مع آية الله الأعرافي بقم المقدسة

کانال حوزوی مناهج ویدئویی منتشر کرد که میزان دریافتی آیت‌الله اعرافی بابت مدیریت در حوزه‌های علمیه و پیش از آن جامعه المصطفی را نشان می‌دهد. در این ویدیو حجت‌الاسلام والمسلمین زمانی رئیس دفتر سیاسی اجتماعی حوزه تاکید میکند که این دریافتی صفر است. همچنانکه علاوه بر مدیران، دأب و منش مراجع عظام تقلید و بزرگان حوزه نیز هماره همینگونه بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    49 12
    به رئيس دفتر حوزه گفتم ميتونم بپرسم حقوق اولين رئيس حوزه چقدر بوده ؟! پاسخ داد بله ميتونى ، چون حقوق او دست من بود !! حقوق پانزده سال او صفر بود !! از جناب آقاى دكتر و آيه الله زمانى مى پرسم : حقوقى كه در مجموع صفر بوده چطور دست رئيس دفتر بوده ؟!
    • ن IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
      17 68
      نفهمیدی یا خودت رو به نفهمی زدی؟
    • داود قاف IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
      8 39
      برادر خنگ نباش
    • طلبه آرزومند IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
      8 31
      آقای زمانی می گویند که اولین مدیر حوزه هم حقوق نمیگرفته. آقای خبرگزاری تازه به این فکر افتاده اید که این اساتید اخلاق را معرفی کنید. کمی دیر نیست؟؟؟
  • معتقدی IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    17 47
    بنده از نزدیک و از اوایل انقلاب با آقای اعرافی و برادران ایشان آشنا هستم و ایشان را استاد خود می دانم، خانواده آقای اعرافی در منطقه شهیدیه میبد (شورک) و به ویژه پدر ایشان مرحوم آقای آشیخ محمد ابراهیم اعرافی همواره و از دوران پیش از انقلاب تاکنون نزد مردم این شهر تقدیس می شده اند، شخص آقای اعرافی یک شخصیت کم نظیری در زهد و وارستگی دارند و به حق می توان ایشان را مصداق عالم در این آیه شریفه قرآن دانست که می فرماید: إنما يخشى الله من عباده العلماء كه امام صادق علیه السلام می فرمایند مقصود از عالم در این آیه شریفه : من یصدق فعله قوله، یعنی کسی که عملکرد او منطبق با گفتار او باشد و آنچه را می گوید و از دیگران می خواهد پیش از آن خود بدان عمل کرده است. با تشکر از سایت حوزه نیوز ، عباس معتقدی
  • علی IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    41 14
    برفرض که ایشان از حوزه حقوق نمی گیرند بالاخره که درامدی باید داشته باشند آن درآمد از کجا و چقدر است ؟
    • IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
      7 35
      ما که از شاگردان ایشان هستیم از انتشارات و فروش کتب ایشان اطلاع داریم. از زندگی سختی هم که در سالیان طولانی داشته‌اند مطلعیم و صد البته صبوری و تحمل خانواده ایشان و به ویژه همسرشان.
  • کارمند IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    21 41
    ای کاش همه مثل ایشان باشند
  • محمد IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    12 30
    اقای اعرافی فرد محترم و زاهدی هستند
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    30 9
    الان اگر اسامی اشخاص را اگر در این کامنت و در اینجا بنویسیم مدیر این سایت اسامی را سانسور می کند و کامنت ما ناقص می شود، ولی برخی از اشخاص مهم که اکنون در دستگاه قضایی «همسران» آنها پرونده فساد مالی دارند معروف بود که حق ماموریت در شغل دولتی خود نمی گیرند مسوول دولتی مهمی که با نفوذ خود و با یک تلفن می تواند میلیون ها دلار تخصص ارز از بانک مرکزی برای شریکان تجاری خود فراهم کند(صدها میلیون تومان درآمد ماهیانه) چه نیازی به بیست میلیون تومان یا سی میلیون تومان حقوق ماهیانه دارد ؟ یا بخاطر دارم یکی از نمایندگان سابق و محترم مجلس شورای اسلامی در تبلیغات انتخاباتی دوره بعد، کپی فیش حقوقی خود را منتشر کرده بود که هیچ گاه از مجلس شورای اسلامی حقوق نگرفته است، ولی این نماینده محترم در دوران نمایندگی مجلس توانستند با مدرک کارشناسی ارشد خود را عضو هیات علمی دانشگاه تهران (مهم ترین دانشگاه کشور) کنند در حالیکه حتی تا امروز که بیست سال گذشته است حتی یک مقاله چاپ شده ندارند با حقوق پانزده میلیون تومان ماهیانه استادی دانشگاه تهران اصلا چه نیازی به حقوق نمایندگی مجلس داشته اند؟ نمی خواهم تهمت و بهتان بزنم ولی وقتی گفته می شود دهها نفر از کسانی که میلیاردها دلار ارز از بانک مرکزی گرفته اند یا میلیاردها دلار خودروها خارجی وارد کرده اند «کارتن خواب» بوده است، چگونه نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کشور قادر نیستند بفهمند که چه کسی در پشت صحنه دریافت میلیاردها دلار و گم شدن دهها میلیارد دلار ارز توسط کارتن خواب ها بوده است؟ پاسخی که داده می شود این است که در زمانی که تمام بانکهای کشور ایران، متصل به سیستم های کامپیوتری آنلاین هستند فهمیدن اینکه چه کسی در پشت صحنه کارتن خواب ها بوده است فقط یک یا دو ثانیه لازم دارد ولی دلیلی این که می گویند کارتن خواب بودند و نمی دانم چه کسی بودند این است که در پشت صحنه این کارتن خواب ها، وابستگان دوستان و اعضای خانواده همان شاغلین نهادهای نظامی سیاسیون معروف نمایندگان و ... و دیگر کسانی هستند که همیشه می گویند دهها سال است روزی شانزده ساعت کار دولتی می کنم و تمام اعضای خانواده ام یا بیکارند یا شغل دولتی ندارند و در تمام عمر خودم یک ریال حقوق دولتی نگرفته ایم.
    • IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
      4 31
      تا جاییکه میدانم هیچ یک از اعضای شورایعالی هم حقوقی دریافت نمی کنند. خدا به همه خادمین مکتب اهل بیت علیهم السلام توفیق خدمت بدهد و ما را از وساوس حفظ کند.
    • IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
      20 48
      عزیزم اینا اصلن قابل مقایسن؟ تو حوزه که نه شرکتی هست نه سهامی نه پتروشیمی نه واردات و صادرات و نه کارت بازرگانی... کلی بدهی، کلی نظارت و مطالبه، هر چقدر ام که تلاش کنی و زحمت بکشی آخرش هم باید فحش و ناسزای کم کاری های دولت و مجلس و قوه قضائیه را بکشی خلاصه به نام بعضی ها و به کام بعضی های دیگر. صدتا مدیر خصولتی غربگرای ارزخور فدای علمای راستین
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    23 0
    شنیدم یکی میخواسته از زندگی آقا مستند بسازه تا ساده زیستی ایشون رو به تصویر بکشه. آقا مانع میشه و میگه بر فرض که بسازید کی باور میکنه... واقعا هم همینه کی باور میکنه
    • معتقدی IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
      0 7
      احسنتم در دوران نهضت اسلامی، شاه گفته بود آخوندها مفت خوارند و امام راحل در سخنرانی آتشین خود گفته بودند به این مضمون که ما مفت خواریم که روزی که شیخ عبدالکریم حایری موسس حوزه علمیه قم از دنیا می روند، شب آن روز فرزندان ایشان در خانه خود غذا و شام نداشته اند و ایشان برای اداره حوزه کلی قرض کرده بودند و بدهکار بودند!