سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سردار بوعلی

حوزه/ فرمانده سپاه فجر استان فارس از اجرای طرح آمران سلامت ـ پشتیبانان مدافعان سلامت توسط ۱۰ هزار نفر بسیجی در قالب ۳ هزار تیم امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سردار بوعلی صبح امروز در جمع خبرنگاران از اجرای طرح آمران سلامت ـ پشتیبانان مدافعان سلامت توسط ۱۰ هزار نفر بسیجی در قالب ۳ هزار تیم امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و اظهار داشت: تیم های تذکر لسانی برای پشتیبانی از نظام سلامت و کمک به فرهنگ سازی استفاده از ماسک در قالب تیم های سه تا پنج نفره در معابر عمومی آغاز شده است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس ادامه داد: شوراهای امر به معروف و نهی از منکر مساجد و پایگا هها و تیم های امر به معروف رضویون شهرستان ها با هدف قطع زنجیره بیماری، کار آموزش و تذکر لسانی برای استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را در محدوده جغرافیایی خود به عهده دارند و امید است با این حرکت فراگیر در کنار فعالیت های جهادی ضدعفونی و کمک های مؤمنانه شاهد کاهش و کنترل این بیماری فراگیر و تبعات این بیماری در سطح جامعه باشیم.

فرمانده سپاه فجر استان فارس همچنین از هماهنگی انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی نیز خبر داد و گفت: گروه‌های جهادی بسیج برای تحقق فرمان حضرت آقا در سه گروه سازماندهی، آموزش و بکارگیری می شوند. این سازماندهی ها در سه دسته دارای تخصص، تحصیلات مرتبط و تحصیلات غیرمرتبط دسته بندی می شوند و جهت امور پشتیبانی، سازماندهی و به کمک مدافعان سلامت می شتابند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha