جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام شعبانلی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: مسلمانان اجازه  اهانت به مقدسات دینی‌شان را نخواهند داد و توهین کنندگان به ساحت نورانی پیامبر مهربانی هدفی جز تخریب چهره دین مبیین اسلام نداشته و باید عذرخواهی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام اکبر شعبانلی صبح امروز در جمع اساتید مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) شهرستان آوج اظهار داشت: توهین شنیع رئیس جمهور کشور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر رحمت بار دیگر ثابت نمود که دشمنان اسلام در دشمنی خود با دین الهی اسلام که دینی با مبانی مستحکم و برهان قاطع است راهی جز توهین ندارند.

وی ادامه داد: اهانت به شخصیت بزرگوار پیامبر اسلام(ص) نشان از آزادی بیان نیست و همه مسلمانان جهان باید این حرکت ناپسند را محکوم نمایند.

حجت الاسلام شعبانلی بیان کرد: دشمنان از نفوذ اسلام  در غرب هراس دارند، زیرا هر روز گرایش به اسلام در کشورهای غربی بیشتر می شود.

وی ادامه داد: امروز شیعه حضرت علی(ع) نباید ساکت و بی تفاوت باشد و این حرکت رئیس جمهور کشور فرانسه نشانه زبونی و عجز آنان است که با حمایت استکبار جهانی و حامیان او دست به این کار زشت و ناپسند زدند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج بیان کرد: سکوت در برابر این گونه هتاکی ها می تواند شرایط را برای تکرار اهانت به مقدسات مسلمانان فراهم کند.

وی ادامه داد: مسلمانان اجازه اهانت به مقدسات دینی‌شان را نخواهند داد و توهین کنندگان به ساحت نورانی پیامبر مهربانی هدفی جز تخریب چهره دین مبیین اسلام نداشته و باید عذرخواهی نمایند.

حجت الاسلام شعبانلی ضمن تبریک هفته وحدت بیان کرد: در هفته وحدت که بر محور پیامبر وحدت آفرین و خجسته او شکل گرفته است، میثاق ها مستحکم و پیمان ها استوارتر می گردد و همه اقشار مختلف باید بیش از پیش وحدت و همدلی را در جامعه داشته باشیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha