شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام کارگر شورکی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در بیانیه‌ای با محکومیت شدید اقدام «مکرون» رئیس جمهور فرانسه در حمایت از توهین به پیامبر اسلام(صلی الله علیه وآله) آورده است: توهین و اسلام ستیزی دشمنان، نشان دهنده ضعف و بی منطقی آنان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبراکرم(صلی الله علیه وآله) بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَاللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ» سوره صف آیه ۸.

باردیگر اقدام احمقانه و خبیثانه در انتشار و نمایش کاریکاتورهای موهن، علیه پیامبر  رحمت و مهربانی، حضرت محمد(صلی الله علیه وآله) و حمایت رئیس‌جمهور نادان و هتاک فرانسه از آن، بیانگر تلاش دشمنان برای پوشاندن ضعف و حقارت خود در برابر نورانیت اسلام و اولیاء الهی است.

توهین و اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(صلی الله علیه وآله وسلم) به اسم آزادی بیان، بزرگ ترین دروغ و ظلم به «آزادی بیان» می باشد؛ چگونه رئیس جمهور فرانسه اجازه تحقیق و بررسی در مورد هلوکاست و بیان حقائق آن را به کسی نمی دهد ولی به پیامبر خاتم(صلی الله علیه وآله) که دو میلیارد پیرو و طرفدار دارد، به اسم آزادی بیان اجازه هتک حرمت می دهد؛ احترام به پیامبران الهی و کتب آسمانی یکی از مسلمات است که در نزد همه اقوام و ملت ها پذیرفته شده است.

رئیس جمهور فرانسه باید بداند، او حقیرتر از آن است که بتواند جلوی تابش خورشید عالم تاب خاتم الانبیاء(صلی الله علیه وآله) را بگیرد بلکه با این اقدام شرم آور، خود متضرر و مورد نفرت جهان اسلام  می شود؛  شکل‌گیری موج بیداری ملت ها و محکومیت او از سوی کشورهای اسلامی که با تحریم کالاهای فرانسوی و احضار سفرای کشورش شاهد بر این مدعا است.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد، ضمن اعلام انزجار شدید از این اقدام نابخردانه رئیس جمهور فرانسه و دیگر افراد شیطان صفت، با محکوم نمودن هتک حرمت به پیامبر گرامی اسلام(صلی الله علیه وآله) آمادگی خود را  برای دفاع از حریم پیامبر اکرم(صلی الله علیه وآله) و حفظ سنت های زیبای نبوی، با قلم و قدم و بیان خود، تحت هدایت و رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)، اعلام می دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha