پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: با آغاز موج سوم کرونا، فعالیت مجدد قرارگاه جهادی آغاز شد و از هفته پیش گروه های جهادی طلاب در ۴ بیمارستان بوعلی، ولایت، شفای تاکستان و رحیمیان البرز و در ۲ آرامستان وارد عرصه عمل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی ، ظهر امروز در نشستی با جمعی از اعضای مسئولین بسیج دانش آموزی استان قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام دانش آموز و معلم و  به ویژه شهید حسین فهمیده، گفت: در دوران دفاع مقدس ۳۶ هزار دانش آموز شربت شهادت نوشیدند و امروز هم معلمان و دانش آموزان در میدان های علمی درخشان ظاهر می شوند.

وی ادامه داد: موفقیت در عرصه تعلیم و تربیت نیازمند تلاش، استقامت، پشتکار و وجود تمرکز فکری، نظم و برنامه ریزی است.

حجت الاسلام مصطفایی بیان کرد: دانش آموزان باید با جهاد علمی و فرهنگی راه شهدای دانش آموز را بپیمایند.

وی بر آمادگی کامل طلاب و روحانیون حوزه علمیه قزوین برای لبیک گویی به منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد در دوران کرونا، در موج اول و دوم کرونا طلاب بسیجی و جهادگر در دو مرحله به بیمارستان ها و آرامستان ها اعزام شدند.

حجت الاسلام مصطفایی اظهار کرد: در حال حاضر با آغاز موج سوم کرونا، فعالیت مجدد قرارگاه جهادی آغاز شد و از هفته پیش گروه های جهادی طلاب در ۴ بیمارستان بوعلی، ولایت، شفای تاکستان و رحیمیان البرز و در ۲ آرامستان وارد عرصه عمل شدند.
 

انتهای پیام / 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha