جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه

 حوزه / مسئول ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه استان قزوین از انعقاد تفاهم نامه جامع همکاری بین حوزه و دانشگاه های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مصطفی ابراهیمی، عصر امروز در جسله کارگروه تدوین تفاهم نامه جامع با دانشگاهای استان قزوین که در سالن اجتماعات مدیریت حوزه علمیه استان برگزارشد گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و با نام گذاری روزی به نام «وحدت حوزه و دانشگاه» ارتباطات خوبی میان این دو نهاد برقرار شد.

وی ادامه داد: با توجه به کثرت دانشگاهای استان و لزوم برنامه ریزی برای بهره برداری از ظرفیت های طرفین در راستای اهداف مشترک لازم است این ارتباطات در قالب سند جامعی تنظیم شود.

مسئول ارتباطات و بین املل حوزه علمیه قزوین با اشاره به ماهیت تفاهم نامه حوزه و مراکز دانشگاهی، بیان کرد: این سند در ۵ ماده و سه عرصه  آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی آماده شده و میان حوزه علمیه قزوین  و نهاد رهبری دانشگاهها به عنوان نهاد واسط و روسای دانشگاهای استان امضاء می شود.

حجت الاسلام ابراهیمی اظهار کرد: امیدواریم با انعقاد این تفاهم نامه و تجمیع ظرفیت های حوزه و مراکز دانشگاهی شاهد رشد علمی و فرهنگی استان باشیم.
انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha