جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حقانی نشرهاجر

حوزه/ مدیر روابط عمومی مرکز نشر هاجر(ناشر تخصصی زن و خانواده) ویژه برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه،‌حجت الاسلام و المسلمین علیرضا حقانی امروز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهارکرد: با توجه به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی و کمک به ارتقای سطح آگاهی های تخصصی و عمومی جامعه، مرکز نشر هاجر برنامه های متعدد و متنوعی را طراحی کرده و در تلاش است در طول هفته مزّین به «کتاب و کتابخوانی» به اجرا گذارد.

وی افزود: «مصاحبه با نویسندگان»، «راه اندازی پویش تشویق به مطالعه کتاب و کتابخوانی هاجر»، «راه اندازی میز مطالعه»، «رونمایی از تازه های نشرهاجر»، «ارائه کدهای تخفیف ویژه مشتریان و مخاطبین مرکز نشر هاجر در اپلیکشن کتابخوان» از برنامه های ویژه این هفته است.

حقانی ادامه داد: «برگزاری مسابقه کتابخوانی»، «اجرای تفاهم نامه های همکاری با مراکز علمی و کتابخانه ای»، «معرفی آثار پرفروش و تازهای نشر»، «ارائه طرح های فروش و مطالعه در بستر فضای مجازی» بخشی از برنامه های مرکز نشر هاجر (ناشرتخصصی زن و خانواده) در هفته کتاب و کتابخوانی است.

مدیر روابط عمومی نشر هاجر تأکید داشت: این مرکز با هدف مشتری مداری و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در طول اجرای این طرح فرهنگی، اقدام به ارائه تخفیفات ویژه ای برای آثار می نماید که متعاقباً اعلام خواهد شد.

علاقه مندان برای بازدید از فروشگاه مرکزی نشر هاجر به نشانی قم- خیابان معلم – ساختمان ناشران – طبقه اول پلاک ۱۱۴ مراجعه و یا از طریق پایگاه اطلاع رسانی مرکز نشر هاجر به نشانی www.hajarpub.ir  از آخرین اخبار و رویدادهای این ناشر تخصصی و همچنین خرید از فروشگاه الکترونیکی با بیش از ۴۰۰۰ اثر اقدام نمایند.

لازم به ذکر است، هفته کتاب و کتابخوانی از ۲۴  آبان ماه آغاز می شود.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha