جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خانم محمد بیگی

حوزه / نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به جای درمان محوری به بهداشت محوری تکیه کرده و با پیشگیری زنجیره انتقال کرونا را قطع کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم دکتر فاطمه محمد بیگی، عصر امروز در دیدار با مدیر کل و معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: ویروس کرونا ایمنی بدن را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد.

وی اظهارکرد: کادر درمان با حداقل امکانات و ساعت‌های طولانی استفاده از لباس‌های مخصوص و داشتن ماسک در هر شیفت کاری، برای مقابله با این بیماری و کاهش درد و رنج بیماران تلاش می‌کنند.

نماینده مردم قزوین، البرز وآبیک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این ویروس هر روز جان تعداد زیادی از هموطنانمان را می‌گیرد و تنها راه پیشگیری از ابتلا به آن، رعایت نکات بهداشت فردی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و همچنین خودداری از ترددهای غیرضروری خارج از منزل است.

وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران اسلامی سال‌هاست که در عرصه‌ها و مشکلات و بحران‌های مختلف کنار هم بوده‌اند و این بحران‌ها را به فرصت تبدیل کرده‌اند.

وی اظهار کرد: تمامی نیروهای جهادی در عرصه مقابله با ویروس کرونا و خدمت به مردم، هر چه در توان دارند به کار بسته‌اند که جای تقدیر دارد.

محمد بیگی بیان کرد: همه ما در مقابل جان همدیگر مسئولیت اجتماعی داریم و این مسئولیت باید خیلی جدی گرفته شود. از مسئولین می‌خواهیم در سختگیری و اجرای پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های ادارات و اماکن عمومی و بخش‌های دولتی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha