پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تقدیر از پژوهشگران حرم حضرت معصومه

حوزه/ طی مراسمی از چهار پژوهشگر بازنشسته حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها توسط آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس بانوی کرامت تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،‌ آیت‌الله سید محمد سعیدی در مراسم تجلیل از چهار پژوهشگر بازنشسته حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها که در سالن محراب شبستان حرم مطهر برگزار شد، از زحمات چندین ساله چهار نفر از روحانیون حجج الاسلام غلامعلی عباسی فردویی، محمود مهدی‌پور، غلامعلی انصاری و سید محمد سجادی‌نژاد در عرصه‌های مختلف مدیریتی، تبلیغی و پژوهشی تقدیر کرد.
وی ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به قم از سعی و تلاش و پشت کار بدون چشم‌داشت در ترویج مکتب اهل بیت، تشکر و حرکت حرم مطهر در این عرصه را رو جلو برشمرد و افزود: خادمان حرم مطهر گرچه از نظر اداری و قانونی بازنشسته شدند اما از نظر عاطفی وابستگی معنوی همواره بین آن‌ها و آستان مقدس برقرار است.
امام جمعه قم با بیان اینکه بازنشستگی در آستان مقدس با سایر ارگان‌ها متفاوت است، گفت: ممکن است وقتی کسی در ارگانی بازنشسته شود، ارتباطش برای همیشه قطع شود اما حرم کریمه اهل بیت علیهم‌السلام خانه دیگر ما است و اتمام کار قانونی ما در این مکان، به معنای قطع ارتباط با این مکان مقدس نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha