جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مرکز نشر هاجر

حوزه/ معاون پژوهشی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران گفت: ظرفیت‌های بسیار مهمی در مرکز نشر هاجر وجود دارد که باید همچون گذشته در راستای رشد و تعالی حوزه از آن بهره برد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه، فاطمه متولیان، معاون پژوهشی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران در بازدید از مرکز نشر هاجر ضمن تقدیر از عوامل این انتشارات اظهارکرد: مرکز نشر هاجر تحولات مهمی را طی سالهای اخیر پشت سر گذاشته است و در سال تحصیلی جدید نیز با توجه به شرایط موجود به رسالت تدوین، تألیف و توزیع کتب درسی مورد نیاز نقش اثر گذاری داشته است.

وی افزود: در این عرصه  مهم، دغدغه‌ها و مطالباتی وجود دارد که باید در مسیر تحقق سیاست های حوزه خواهران مورد توجه قرار گیرد و با توجه به نگاه مدیریت حوزه های علمیه خواهران نسبت به پژوهش همکاری‌های خوبی در این عرصه اتفاق افتاده است.

متولیان عنوان کرد: طی سالهای گذشته با فعالیت های این مرکز آشنا بوده ام و بحمدلله ظرفیت‌های بسیار مهمی در این مرکز وجود دارد و باید همچون گذشته در راستای رشد و تعالی طلاب و پژوهشگران حوزه علمیه خواهران بوده و جامعه نخبگانی جامعه از آن بهره ببرند.

وی تاکید کرد: دست یافتن به خروجی مناسب و متناسب با نیاز حوزه های علمیه، نیاز به آسیب شناسی، تحقیق، پژوهش و ارزیابی دقیق دارد و باید در این خصوص بسترهای مناسب علمی و پژوهشی را فراهم کرد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران عنوان کرد: نشر هاجر و معاونت پژوهش می توانند با ایجاد کارگروهی منسجم و پیگیر، همکاری های خود را ادامه داده و موفقیت هایی، بیش از گذشته را تجربه کنند.

در ابتدای این نشست، احمد شایانفر مدیر عامل مرکز نشر هاجر گزارشی از فعالیت های این مرکز ارائه داد و به بررسی ثمرات همکاری های خوب با معاونت پژوهش پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha