جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رهبر انقلاب

حوزه/ دستگاه‌های دولتی، آنهایی که مربوط به فرهنگند، به جای اینکه آغوش خود را به روی کسانی که نه اسلام را قبول دارند، نه انقلاب را، نه نظام اسلامی را، نه ارزش های اسلامی را [باز کنند]، آغوش خود را به روی بچّه‌ مسلمانها، به روی جوان های مؤمن، به روی بچّه‌ های انقلابی، به روی بچّه‌های حزب ‌اللّهی باز کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، پایگاه اطلاع رسانی khamenei.ir به ارائه فیش هایی با عنوان «جوان مؤمن انقلابی» که گزیده ای از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره جوانان است پرداخته که طی شماره های مختلف تقدیم نگاه شما فرهیختگان خواهد شد.

   

* جوان مؤمن انقلابی

می دانید که مسائل فرهنگی به نظر من بسیار مهم است؛ بنده به مسائل فرهنگی اهمّیت بسیار زیادی می دهم و آنچه امروز می خواهم عرض بکنم، همان مطلبی است که به نظرم سال گذشته بود یا سال قبلش بود که در همین جلسه‌ی اوّل سال عرض کردم که این مجموعه‌های خودجوش مردمی که کار فرهنگی می کنند -که الان در سرتاسر کشور هزاران مجموعه‌ی خودجوش مردمی هست که دارند خودشان کار می کنند، خودشان فکر می کنند، خودشان تلاش می کنند و کار فرهنگی می کنند- روزبه‌روز باید توسعه پیدا کنند؛ دستگاه‌های دولتی باید به اینها کمک کنند. دستگاه‌های دولتی، آنهایی که مربوط به فرهنگند، به جای اینکه آغوش خود را به روی کسانی که نه اسلام را قبول دارند، نه انقلاب را، نه نظام اسلامی را، نه ارزش های اسلامی را [باز کنند]، آغوش خود را به روی بچّه‌ مسلمانها، به روی جوان های مؤمن، به روی بچّه‌ های انقلابی، به روی بچّه‌های حزب ‌اللّهی باز کنند؛ اینها می توانند کار کنند و دارند کار می کنند؛ کارهای فرهنگی باارزشی دارد انجام می گیرد.

در همه‌ی زمینه‌ها جوانان انقلابی ما می توانند تلاش کنند، کار کنند.

جوانان عزیز! کشور مال شماست، فردا مال شماست، امروز هم مال شماست؛ بدانید شما اگر در میدان باشید، شما اگر با ایمان به خدا و توکل به خدا حرکت کنید، شما اگر باور به خود داشته باشید، آمریکا و بزرگ‌تر از آمریکا هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

    

بیانات در اجتماع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی - ۱۳۹۵/۰۱/۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha