پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فلاحی

حوزه/ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: یک زمان رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس در حال خدمت به مردم و جامعه بودند و امروز نیز کادر درمان ما مخلصانه و صادقانه همانند آن رزمندگان در حال خدمت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز با حضور در منزل دومین شهید مدافع سلامت استان، شهیده گلنار قیامتی، به خانواده این شهیده تسلیت گفت.

وی با اشاره به اینکه خدمت به خلق یکی از مهمترین و با فضیلت‌ترین کارها است، اظهار داشت: خدمت به مردم دارای دو شرط مهم است، که عبارتند از اخلاص و صداقت.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: این دو ویژگی در کادر درمان ما به خوبی مشهود است و لذا شهادت شهیده قیامتی و شهید موسوی و دیگر شهدای عرصه سلامت، بیانگر همین اقدامات با اخلاص و با صداقت است.

وی با تاکید بر اینکه خدمت به خلق دارای ارزش بالایی در نزد خداوند است گفت: اگر کسی جایگاه و ارزش این کار را درک کند، در همه حال هدف و تلاش خود را در این راستا قرار خواهد داد.

حجت الاسلام و المسلمین فلاحی با اشاره روایتی که در آن عاقبت بخیری، مزد خدمت به مردم بیان شده است، عنوان کرد: چه عاقبتی بهتر و بالاتر از شهادت در راه خدمت به مردم می‌توان برای انسان تصور کرد.

وی با بیان اینکه خدمت به خلق دارای عرصه‌های مختلفی است مطرح کرد: یک زمان رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس در حال خدمت به مردم و جامعه بودند و امروز نیز کادر درمان ما مخلصانه و صادقانه همانند آن رزمندگان در حال خدمت هستند.

رئیس فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت و آزادی با اشاره به اینکه در سیره ائمه اطهار و پیامبر گرامی اسلام نیز بر خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به مردم بسیار تاکید شده است، گفت: شهیده قیامتی با خدای خود معامله کرد و در آخر هم پاداش خود را با شهادت در همین راه از خداوند دریافت کرد.

وی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: قدردانی واقعی از پرسنل و کادر درمان و احترام به شهدای مدافع سلامت در رعایت کردن اصول بهداشتی همچون استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha