جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خورشیدی

حوزه/ معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: برگزاری دوره مشاوره بالینی برای حوزویان تجربه بسیار خوبی بود و مسائل به روز و کاربردی آموزش داده شد که مورد استقبال همه شرکت کنندگان قرار گرفت.

حجت الاسلام رضا خورشیدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، بیان داشت: برگزاری دوره های مختلف برای اساتید و طلاب حوزوی امروز به یک نیاز و ضرورت تبدیل شده است.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار در ادامه سخنان خود به برگزاری دوره مشاوره بالینی در مدرسه علمیه قروه برای طلاب و اساتید حوزوی کردستان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه برگزاری این دوره برای همه شرکت کنندگان تجربه بسیار خوبی بود و مسائل به روز و کاربردی آموزش داده شد که مورد استقبال همه شرکت کنندگان قرار گرفت.

حجت الاسلام خورشیدی تصریح کرد: از سوی دیگر تدریس علمی و دقیق حجت الاسلام والمسلمین رضا مهکام در این کلاس ها و اطلاعات به روزی که ایشان در اختیار طلاب قرار دادند بر غنای این کلاس ها افزود.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: امیدواریم که برگزاری این دوره مشاوره بالینی برای حوزویان کردستان تداوم و نظم خاصی پیدا کند تا ان شاء الله طلاب و اساتید حوزوی در بحث مشاوره، کمک های اولیه و... توانمند شوند و در مواقع خاص مثمرثمر باشند.

این استاد حوزوی اظهار داشت: بسیار شایسته است که گروه های جهادی طلاب این گونه آموزش های حیاتی و کاربردی را به خوبی فرا بگیرند، زیرا تحقق این مهم می تواند خدمت گروه های جهادی در جامعه را بیشتر، کاربردی تر و بهتر نماید.

حجت الاسلام خورشیدی در پایان سخنان خود گفت: از سوی دیگر برگزاری این دوره ها می تواند در کسب تجربه طلاب بسیار مؤثر باشد و عملا در حوادث و بلایای طبیعی به مانند کرونا و... تجربیات طلاب به معنای واقعی کلمه به کار بیاید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha