جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مومنی اصفهان

حوزه/ حجت الاسلام سیدحسین مؤمنی گفت: در حال حاضر ۱۰۰ نفر از طلاب در ۳ شیفت بویژه در بزرگترین بیمارستان جنوب کشور، بیمارستان الزهرا مشغول به خدمت رسانی به بیماران کرونا هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام سیدحسین مؤمنی در وبینار ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه گفت: استان اصفهان از همان روزهای اول فعالیت های جهادی را آغاز کرد.

وی افزود: از مهمترین فعالیت های جهادی حوزه علمیه این استان اعزام ۱۷۰۰ طلبه به روضه های خانگی و ۱۷۰ نفر طلبه ثبت نامی برای حضور در بیمارستان ها بوده است.

معاون تهذیب حوزه های علمیه اصفهان گفت: در حال حاضر ۱۰۰ نفر از طلاب در ۳ شیفت بویژه در بزرگترین بیمارستان جنوب کشور، بیمارستان الزهرا مشغول به خدمت رسانی به بیماران کرونایی هستند.

وی اظهار داشت: از ستاد حوزوی بحران تقاضامندیم نسبت به تهیه و ابلاغ دستورالعمل برای شهید محسوب شدن جهادگرانی که در اثر همین فعالیت های جهادی در بیمارستان ها از دنیا می روند به بنیاد شهید و امور ایثارگران اقدام فرمایند.

حجت الاسلام مؤمنی در پایان گفت: از ستاد حوزوی بحران خواستاریم با مدیران حوزه های علمیه استان ها هماهنگی بیشتری را با تشکیل وبینارهای منظم داشته باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha