چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دریایی کردستان

حوزه/ علی اصغر دریایی گفت: طی هماهنگی با صدا و سیما و کمک گرفتن از یکی از ماموستاهای بزرگ و همچنین یکی از ائمه جمعه استان کردستان توانستیم برنامه شرح دعای هفتم صحیفه سجادیه را در شبکه استانی تولید و پخش کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،علی اصغر دریایی در وبینار ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه گفت: در این استان دو شهر بیجار و بانه در اوج بحران کرونا قرار گرفتند و طی هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی و حضور در بیمارستان ها و آرامستان ها توانستیم تا حدودی کمک رسانی کرده و از آسیب های این بحران بکاهیم.

وی افزود: طی هماهنگی با صدا و سیما و کمک گرفتن از یکی از ماموستاهای بزرگ و همچنین یکی از ائمه جمعه استان کردستان توانستیم برنامه شرح دعای هفتم صحیفه سجادیه را در شبکه استانی تولید و پخش کنیم.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان  اظهار داشت: ما مردم را هم در قالب موکب های سلامت به پای کار می آوریم و به دست خود مردم و برای مردم خدماتی همچون تب سنجی اولیه، اهدای ماسک و اکسیژن رسانی را اجرایی خواهیم کرد.

وی گفت: جلسه مدیران مدارس شهرستان ها با مسئولین ستاد حوزوی بحران و نهادهای حوزوی را یکی از لوازم تجدید قوای روحی این عزیزان می دانیم؛ زیرا آنها هستند که در خط مقدم مبارزه با بحران کرونا وارد عمل شده اند.

دریایی در پایان خاطرنشان کرد: در سازماندهی و اعزام نیروهای جهادی و حمایت از آسیب دیدگان کرونا نیاز جدی به پشتیبانی مالی احساس می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha