جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمدصادق احسان بخش

حوزه/ حجت الاسلام محمدصادق احسان بخش گفت: در این روزها از توان نیروهای تحت پوشش دو طرح تبلیغی «امین» و «هجرت بلندمدت»، با رضایت خود این مبلّغین برای مقابله با کرونا استفاده می کنیم.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه، حجت الاسلام محمدصادق احسان بخش در وبینار ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه  که از طریق ویدئو کنفرانس در قم برگزار شد،گفت: استان تهران به نسبت جمعیت زیادی که دارد، نصف جمعیت فوت شدگان کرونایی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: در راستای مقابله با این بیماری قرارگاهی تشکیل داده و برای افراد فعال جهادی احکامی صادر می نماییم.

نماینده دفتر اجتماعی سیاسی حوزه علمیه در استان تهران گفت: نیروهای جهادی حوزه علمیه استان تهران در حال حاضر در بیمارستان ها در حال فعالیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: در استان تهران طرح های «امین» و «هجرت بلندمدت» را در حال اجرا داریم؛ در طرح امین مبلّغین در مدارس حضور می یابند و در طرح هجرت مبلّغین به روستاها اعزام می شوند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان تهران افزود: در این روزها از نیروهای تحت پوشش این دو طرح و با رضایت خود این مبلّغین برای مقابله با کرونا استفاده می کنیم.

وی در پایان گفت: خدمات این عزیزان شامل خدمات محله ای، عیادت از خانواده های بیماران کرونایی و خانواده هایی که بر اثر این بیماری عزیزی را از دست داده اند، و نیز خدماتی همچون حضور در بیمارستان ها می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha