جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علی اصغر دریایی

حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: بی شک در هفته های آینده با توجه به برودت هوا احتمال شیوع بیشتر کرونا می رود، از این رو باید خدمات گروه‌های جهادی طلاب در بحث مبارزه با بیماری کرونا بیشتر، منسجم‌تر و بابرنامه‌تر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، علی‌اصغر دریایی صبح امروز در نشست با معاونین و اساتید حوزه علمیه استان کردستان، عنوان کرد: بی شک در هفته های آینده با توجه به برودت هوا احتمال شیوع بیشتر کرونا می رود.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: از این رو باید خدمات گروه های جهادی طلاب در بحث مبارزه با بیماری کرونا بیشتر، منسجم تر و با برنامه تر شود.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه کردستان ادامه داد: خوشبختانه تا این مرحله حضور گروه های جهادی طلاب مدارس علمیه استان کردستان بسیار درخشان بوده است، لذا با توجه به در پیش بودن روزهای سخت کرونایی باید این گروه ها به مانند گذشته انسجام بیشتری پیدا کنند.

دریایی با اشاره به حضور تعدادی از طلاب استان کردستان در مراکز درمانی و بیمارستان ها برای کمک به کادر درمانی و...، بیان داشت: در ابتدای اعزام طلاب جهادی به بیمارستان نیاز به تقویت روحیه معنوی بیماران کرونایی به شدت احساس می شد، از همین رو این طلاب با حضور خود می توانند بار روحی و روانی را از دوش بیماران کرونایی بردارند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: در بخش های دیگر نیز شاهد حضور و فعالیت گروه های جهادی طلاب در سطح مناطق محروم استان کردستان هستیم به گونه ای که طلاب دورافتاده ترین نقاط این خطه را با کمک های خود پوشش می دهند.

این استاد حوزوی تصریح کرد: طلاب و حوزویان همواره در خدمت مردم و جامعه بوده اند و در این برهه حساس از تاریخ کشور این عزیزان می توانند نقش آفرینان بسیار مهمی باشند.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان در پایان سخنان خود گفت: اگر بخواهیم که به گروه های جهادی طلاب در استان کردستان نمره بدهیم، بی شک نمره ای بسیار بالا باید به این عزیزان و سنگربانان دین و شریعت بدهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha