جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدرسه دینی حضرت خدیجه سنندج

حوزه/ استاد حوزه سرزندگی و ادامه فعالیت مدارس علوم دینی در سطح استان کردستان را نتیجه تلاش و همراهی و تعامل مدیریت مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی امروز با اساتید، کارکنان و... مدرسه علوم دینی خواهران حضرت خدیجه(س) دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار، خانم یوسفی از اساتید این مدرسه علوم دینی بیان کرد: سرزندگی و ادامه فعالیت مدارس علوم دینی در سطح استان کردستان معلول تلاش و همراهی و تعامل مدیریت مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور است.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه سخنان خود گفت: بنابراین امیدواریم که نماینده ولی فقیه در استان کردستان در زمینه رشد و توسعه مدارس علوم دینی در سطح استان کردستان نقش بسیار سازنده ای داشته باشند.

یوسفی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: خوشبختانه امکان تحصیل در دانشگاه مذاهب استان کردستان در مدارج بالاتر برای فارغ التحصیلان مدارس علوم دینی فراهم شده است.

این استاد حوزوی اظهار داشت: بعضی از منابع درسی مدارس دینی در سطح استان کردستان در حال به روزرسانی هستند و این به روز رسانی ها برای مدارس علوم دینی حیاتی است.

وی در ادامه گفت: اکنون آموزش برخط از دیگر نیازهایی است که باید ساز و کارهای لازم برای انجام آن در مدارس علوم دینی مورد توجه قرار گیرد.

یوسفی ادامه داد: برگزاری کلاس‌ها به صورت آنلاین و برخط به نظم بخشی برگزاری جلسات و کلاس‌ها کمک های شایانی می‌کند.

این استاد حوزه در پایان سخنان خود با اشاره به ضرورت جذب مدرسین حوزوی، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از کارهایی که باید در مدارس علوم دینی انجام پذیرد، بحث تنوع و نوآوری است و در این زمینه استعدادها و ظرفیت های خوبی مشاهده می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha