جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مسلم فرهنگیان مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقرو کلیایی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر و کلیایی گفت: آنچه که محاسبات استکبار جهانی را در منطقه، ظرف ۴۰ سال گذشته بهم ریخته و هزینه های سرسام آور را روی دست آمریکا گذاشته، تدابیر حکیمانه امامین انقلاب بوده و تضعیف آن در رأس برنامه های دشمن است.

حجت الاسلام مسلم فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه ارائه شکل حکومت اسلامی، تیر خلاص بر نسخه های غربی برای اداره جامعه بود، اظهار داشت: مردم ایران از گذشته های دور، با وجود هویت دینی، تشنه اداره جامعه توسط علمای ربانی بودند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر و کلیایی ادامه داد: اگر در خصوص یکی از پادشاهان، سخن از خدمت رسانی و برخورد خوب با مردم زمان خویش به میان می آید، علت آن همنشینی با علمای صاحب نفس بوده است.

وی تصریح کرد: آنچه که با ورود به دهه پنجم از عمر انقلاب اسلامی، دشمنان  را عصبانی کرده، مدیریت صحیح ولی فقیه در برخورد با دسیسه استکبار جهانی است.

حجت الاسلام فرهنگیان بیان کرد: اگر ایران اسلامی از برکات امامین انقلاب بهره مند نبود و شیوه حکومت داری در کشور به شکل دیگری غیر از نظریه ولایت فقیه تشکیل می شد، معلوم نبود که سرنوشت مردم مسلمان در این آب و خاک به کجا می انجامید.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر و کلیایی گفت: آنچه که محاسبات استکبار جهانی را در منطقه، ظرف ۴۰ سال گذشته بهم ریخته و هزینه های سرسام آور را روی دست آمریکا گذاشته، تدابیر حکیمانه امامین انقلاب بوده و تضعیف آن در رأس برنامه های دشمن است.

حجت الاسلام فرهنگیان اظهار داشت: پذیرش اوامر و منویات رهبری حکیم در این زمان برای مدعیان خط امام(ره)، سنگ محکی است که می شود به راحتی پی به ماهیت ولایت پذیری آنها برد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر و کلیای خاطرنشان کرد: معتقدیم ولایتی که حضرات معصومین(ع) دارا بودند، در عصر غیبت هم، فقیه عادل دارد.

وی در پایان گفت: ولایت مورد نظر برای فقیه در زمان ما، مبحث حکومت و اداره جامعه است، و ادامه همان مسیر انبیای الهی و اهل بیت(ع) بوده، و عدم اطاعت مسئولین در هر پست و مقامی از اوامر ولی فقیه، در حقیقت تخطی از موازین شرعی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha