چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حضور مقام معظم رهبری در بین زلزله زدگان سرپل ذهاب

حوزه/ حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: حضور به موقع مقام معظم رهبری در بین زلزله زدگان سرپل ذهاب که دچار خسارات مادی و از دست دادن برخی عزیزانشان شد، مایه آرامش و امید بود.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به سالگرد حضور پر خیر و برکت حضور مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در بین زلزله زدگان سرپل ذهاب، اظهار داشت: ورود رهبری حکیم به سرپل ذهاب پس از وقوع زلزله عظیم، برغم ناهماهنگی های دولتی که برای کمک رسانی بوجود آمد، به مثابه طلوع خورشید امید در شهرستان بود.    

امام جمعه سرپل ذهاب ادامه داد: محرومیت قبل از انقلاب، جنگ تحمیلی ۸ ساله و مزید بر آنها زلزله دلخراش با وجود خرابی های گسترده برای مردم وفادار به نظام اسلامی، حقیقتا تلخ و ناگوار بود.

وی تصریح کرد: حادثه زلزله برای برخی اعم از مسئولین و کسانی که مدعی مردم داری بودند، سنگ محکی بود که آسیب دیدگان از نزدیک آن را مشاهده کردند.

حجت الاسلام فاطمی نسب بیان کرد: ایثار نیروهای نظامی، انتظامی، بسیج مردمی و آستان قدس رضوی که برای یاری رساندن به زلزله زدگان که شبانه روز از هرگونه تلاش برای کاهش آلام و رنج مردم سرپل ذهاب دریغ نکردند، مایه افتخار نظام اسلامی است.

امام جمعه سرپل ذهاب اظهار داشت: اظهار همدردی مردم نجیب و قدردان ایران اسلامی که مردم آسیب دیده از زلزله را حمایت و پشتیبانی نمودند، هرگز از خاطره شهروندان سرپل ذهاب پاک نخواهد شد.

حجت الاسلام فاطمی نسب خاطرنشان کرد: حضور گروه های جهادی اعم از حوزه علمیه قم و سایر نقاط کشور که در سطح شهرستان سرپل ذهاب مشغول انجام تجهیز فوت شدگان و در خیلی موارد به دنبال خدمت رسانی و کارهای عمرانی بودند، قابل تقدیر است.

وی در پایان از حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه و استاندار کرمانشاه در مناطق زلزله زده تقدیر نمود و گفت: خدمت رسانی صادقانه مبلغین و گروه های جهادی به برادران اهل سنت در شهر و روستاها، تفرقه افکنی چندین ساله ضد انقلاب و رسانه های استکباری ضد وحدت تشیع و تسنن را نقش بر آب کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha