پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 928641
۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
حجت الاسلام محمد مهدی کرمی

حوزه/ مدیر عامل بنیاد هدایت در صفحه شخصی خود نوشت: این طلبه جوان ثابت کرده، با هدایت و شبکه‌سازی مردم و اعتماد به جوانها میشه کارهای بزرگی رقم زد و زنجیرِ شرّ و شور جوانی را به زنجیره تامین معیشت و شکوفایی اقتصادی مردم تبدیل کرد!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سید ناصر میرمحمدیان، قائم مقام فرهنگی تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی و مدیر عامل بنیاد هدایت،‌ در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام با اشاره به فعالیت‌های حجت‌الاسلام محمد مهدی کرمی که در زمینه  پرورش و توزیع بوقلمون در شهر خود فعالیت می کند،‌ نوشت: وقتی میگیم میشه حکمرانی در بخش‌های مختلف رو، با محوریت مسجد و امام محله به مردم و محله‌ها واگذار کرد، اولین ایرادی که می‌گیرن اینه که: مگه ما چنین امامانی داریم؟

وی در ادامه نوشته است: این طلبه جوان ثابت کرده، با هدایت و شبکه‌سازی مردم و اعتماد به جوانها میشه کارهای بزرگی رقم زد و زنجیرِ شر و شور جوانی را به زنجیره تامین معیشت و شکوفایی اقتصادی مردم تبدیل کرد!

شایان ذکر است، حجت‌الاسلام محمد مهدی کرمی، با کسب و کار زنجیره پرورش و توزیع بوقلمون برای تعداد زیادی از همشهریان خود در کرمانشاه اشتغال ایجاد کرده و سبب شده است افراد بسیاری به رونق کسب و کار خود امیدوار شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حميد IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    2 0
    چنين طلابي را بايد تشويق كرد
  • شمشیری IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    0 0
    جای خالی چنین طلابی همیشه و همه جا احساس می شود.
  • مجید فقیه IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    1 0
    سلام خداقوت چطور میتونم با جناب کرمی ارتباط بگیرم؟
  • علیرضا IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    0 0
    کسشی اینستا ادرس یا راه ارتباطی با حاج آقا دارع