جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
هفته بسیج

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عاملی و بهنام جو، در پیامی مشترک، فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی و اکبر بهنام جو در پیامی مشترک هفته بسیج را تبریک گفتند.

بر اساس این گزارش، متن این پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم 

بسیج، به عنوان یادگار ارزشمند و مبارک حضرت امام راحل(ره)، جریان مقدسی است که انسان‌های مخلص و متعهدی اعم از مرد و زن، پیر و جوان و... را گرد هم آورد تا انبوهی از فرزندان غیور و روشن‌ضمیر ایران عزیز اسلامی، همدل و یک صدا برای ساختن آینده‌ای پربار برای کشور مشارکت و تلاش کنند. 

شجره طیبه بسیج، به فضل پروردگار، امروز به مجموعه‌ای عظیم تبدیل گردیده و بسیجیان، پس از حماسه‌ها و افتخارآفرینی‌های فراموش ناشدنی در طول هشت سال دفاع مقدس، امروز هم با توکل به خداوند متعال و پایمردی و جانفشانی‌های مثال زدنی‌شان، در حوزه‌های مختلف علمی، اقتصادی، محرومیت‌زدایی و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب، پیشتاز و پیشگام هستند که ان شاءالله برکات آن، روز به روز بیش‌تر نمایان و به تکمیل موفقیت‌ها و توسعه هرچه افزون‌تر کشورمان کمک خواهد کرد.

این‌جانبان، با نثار سلام و صلوات به ارواح مطهر شهدای بسیجی و گرامی داشت یاد و خاطره آنان، فرا رسیدن هفته بسیج، خصوصا پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان را به مردم ولایی‌ استان و به ویژه، بسیجیان سلحشور تبریک می‌گوییم و برای فرد فرد این عزیزان، توفیقات روز افزون مسالت می‌کنیم.

سید حسن عاملی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل 
اکبر بهنام‌جو 
استاندار اردبیل

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha