چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
بازدید آیت الله موسوی جزایری از کارخانه کشت و صنعت امام خمینی(ره)

حوزه/ شما مجاهدان به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی جامه عمل پوشانده و در جهت بهبود اقتصاد کشور و کاهش وابستگی گام برداشتید؛ به همین جهت دست تک‌تک شما را می‌بوسم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، در بازدید از کارخانه‌ کشت و صنعت امام خمینی(ره) شوشتر ضمن تشکر از مدیریت و پرسنل شرکت اظهارداشت: موفقیت این شرکت در تولید ماشین هاروستر چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی از توفیقات الهی است و ما باید برای توفیقاتی که نصیب‌مان می‌شود خداوند را شاکر باشیم.

وی ضمن تشکر از مدیریت و کارکنان شرکت اظهارداشت: شما مجاهدان به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی جامه عمل پوشانده و در جهت بهبود اقتصاد کشور و کاهش وابستگی گام برداشتید؛ به همین جهت دست تک‌تک شما را می‌بوسم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری،  به مسئله تحریم ها اشاره کرد و گفت: در برابر تحریم‌ها هیچ راهی جز تقویت اقتصاد مقاومتی وجود ندارد؛ البته نتیجه آن‌ گسترش شرکت‌های دانش بنیان و ابتکارات جدید در صنعت و کشف استعدادها و مغزهای متفکر جوان است.

وی در پایان گفت: از تمامی مسئولین و مدیران محترم کشور می خواهم آستین همت را بالا زده و به دستورات مقام معظم رهبری جامه عمل پوشانده و در جهت تقویت اقتصاد مقاومتی و کاهش وابستگی های کشور به بیگانگان گام بردارند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha