پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
امام جمعه نوشین شهر

حوزه/ حجت الاسلام خان‌بابایی با بیان این که بسیج از بدو تأسیس تاکنون نشان داده که هر وقت و در هر صحنه ای لازم بوده با حضور حماسی اش مشکلات را حل کرده و گره ها را گشوده است، گفت: در هشت سال دفاع مقدس، در دوران بازسازی بعد از آن و تمام صحنه های علمی، فرهنگی و ورزشی و... بسیج به عنوان یک تکلیف و بدون ادعا وارد میدان شده و با روحیه جهادی مشکلات را حل کرده است.

حجت الاسلام محمد خان‌بابایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با بیان این که بسیج شجره طیبه ای است که بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی غرس کرد و بنا نهاد و افق روشنی را در مسیر ملت بزرگ ایران اسلامی گشود، اظهار داشت: اگر همگی پایبند به تفکر و روحیه بسیجی که همان ایثار، اخلاص و حضور جهادی و به موقع در تمامی صحنه های مورد نیاز اسلام و نظام اسلامی است، باشیم بر تمام قدرت ها غلبه کرده و بن بست های پیش رو را خواهیم شکست.

وی با بیان این که بسیج از بدو تأسیس تاکنون نشان داده که هر وقت و در هر صحنه ای لازم بوده با حضور حماسی اش مشکلات را حل کرده و گره ها را گشوده است، ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس، در دوران بازسازی بعد از آن و تمام صحنه های علمی، فرهنگی و ورزشی و... بسیج به عنوان یک تکلیف و بدون ادعا وارد میدان شده و با روحیه جهادی مشکلات را حل کرده است.

امام جمعه نوشین شهر افزود: در ایام مبارزه با ویروس جهان سوز و منحوس کرونا، بسیج در خط مقدم مبارزه و در کنار کادر درمان و مدافعین سلامت قرار گرفت و همچنین در وضعیت بد اقتصادی در توزیع بسته های معیشتی و در طرح مواسات و همدلی مؤمنانه به وظیفه خود به نحو احسن عمل کرد.

وی اضافه کرد: روحیه خستگی ناپذیر بسیجی ناشی از اخلاص و عشق به ولایت او است و امام(ره) فرمود «من به حال بسیجیانم غبطه می خورم و از خداوند می خواهم با بسیجیانم محشور گرداند و این مدال افتخاری بود که امام امت به این تشکیلات الهی داد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha