جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آرم مرکز مدیریت حوزه های علمیه

حوزه/ کمیته پیشگیری از بیماری کرونای مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه،وضعیت آموزشی و اداری مدارس و مراکز تابع این مرکز را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کمیته پیشگیری از بیماری کرونای مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، وضعیت آموزشی و اداری مدارس و مراکز تابع این مرکز را اعلام کرد.

به موجب این مصوبه، کلیه دروس واحدهای آموزشی - اعم از مدارس علمیه و مراکز تخصصی - تا تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ کماکان به صورت "غیر حضوری" و با حداکثر ظرفیت برگزار می گردد.

همچنین به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغیه ستاد ملی پیشگیری از بیماری کرونا، دو سوم کارمندان مرکز مدیریت حوزه های علمیه، اعم از اداری و آموزشی از امروز ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ با هماهنگی مدیر واحد مربوطه "دورکاری" نموده، در صورت لزوم در محل کار حضور می‌یابند.

 حضور مدیران ارشد و حداقل یک سوم کارمندان در محل کار الزامی می باشد؛ اما به منظور حفاظت از کارمندان آسیب پذیر در مقابل این ویروس، افراد دارای بیماری‌های زمینه ای و نیز ﺟﺎﻧﺒﺎزان عزیز ﺷﻴﻤﻴﺎیی از فعالیت حضوری معاف هستند.

در خصوص تعطیلی واحدهای اداری و آموزشی مدیریت های استانی حوزه‌های علمیه، در چارچوب مصوبات ابلاغی استانداری ها و نظر شورای حوزه علمیه استان مربوطه، اقدام می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha