جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام وحدانی فر

حوزه/ امام جمعه کهگیلویه با انتقاد از بی‌خیالی برخی مدیران نسبت به وضعیت قرمز کرونا، گفت: مدیری که در جمهوری اسلامی بی خیال باشد حق مسئولیت ندارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در شورای سلامت شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه امروز در شرایط جنگ قرار داریم اما هنوز در باور برخی مسئولان و مردم گنجانده نشده است، اظهار داشت: اعمال همه محدودیت‌های کرونایی باید با جدیت و قاطعیت انجام شود.

امام جمعه کهگیلویه تصریح کرد: در برخورد با متخفان صنفی گاهی جدیت وجود ندارد و تعطیلی صنوف با تبعیض رو به رو است، اینها بررسی و دقت شود.

وی با بیان اینکه مدیران جلسات تمجیدی دورهمی را تمام کنند، افزود: وضعیت به گونه‌ای است که اگر کنترل نشود فاجعه به بار می‌آید، همه خود را مسئول و موظف به همکاری در اجرای برنامه‌ها و دستورالعمل‌ها بدانیم.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر تصریح کرد: رفتار مسئولان بر همکاری مردم تأثیر دارد، وقتی مسئولی در تجمعات و مراسمات غیرضروری شرکت دارد یعنی به مردم می‌گوید خبری نیست مردم نیز با سهل انگاری از قضیه عبور می‌کنند.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی‌های متناقض نیز مردم را دچار سردرگمی می‌کند، تصریح کرد: برخی با مصاحبه‌های غیرتخصصی کرونا را فضای جولان سیاسی کرده‌اند! اجازه دهید مسئول متخصص در این زمینه مصاحبه و اظهارنظر کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه با انتقاد از بی‌توجهی صاحبان مجالس عروسی و عزاداری نسبت به وضعیت قرمز کرونایی، گفت: مراسمات فاتحه خوانی و عروسی زحمات چند ماهه را به باد داده است.

وی ادامه داد: روز گذشته در مسیر چاروسا عروسی با جمعیت بیش از ۳۰۰ نفر در حال برگزاری بود، این چه وضعی است؟ جلساتی برگزار می‌شود مصوبه‌هایی شکل می‌گیرد اما برای اینکه رقاصی خلاف شرع و نوازندگی عده‌ای تعطیل نشود از مصوبه می‌گذرند.

وی همچنین بی‌توجهی دفاتر ثبت ازدواج را متذکر شد و گفت: دادستان در این موارد انقلابی ورود کند، کار از نصیحت و توصیه گذشته، باید با قوه قهریه برخورد صورت گیرد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر تأکید کرد: روحانیون، رسانه‌ها، اساتید و کارشناسان در این جنگ کمک کنند با اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی واقعیات را به مردم برسانند؛ امروز مهمترین معروف نهی از منکرهای کرونایی است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: کارت دعوت‌ عروسی‌ها دعوت به مرگ است، یعنی جان جامعه برایش اهمیت ندارد؛ اینچنین افرادی زندان رفتن‌شان هم نباید اهمیت داشته باشد.

وی نسبت به شلوغی مطب پزشکان، دفاتر ازدواج و طلاق و کافی‌شاپ‌ها هشدار داد و گفت: متاسفانه دورکاری مدیران نیز تفریحی شده است، کارمند سر کار نمی‌آید اما در حاشیه رودخانه مارون تفریح کبابی راه انداخته است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر افزود: برخی از مدیران بی‌خیالند، مدیری که نسبت به جامعه بی‌تفاوت باشد حق مسئولیت در جمهوری اسلامی ندارد، امروز همه باید تعارف را کنار بگذاریم و از همه امکانات و ظرفیت‌ها برای مقابله با بیماری استفاده کنیم.


انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha