پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سی و چهارمین جلسه شورای هماهنگی نهادهای حوزوی تهران

حوزه/ در سی و چهارمین جلسه شورای هماهنگی نهادهای حوزوی تهران بر لزوم تدوین شناسنامه موقوفات حوزوی تهران تأکید و مطرح شد: کلیه موقوفات باید دارای شناسنامه مشخص باشد و تمام موقوفات حوزوی نیز به‌صورت کتاب کامل تدوین گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، سی و چهارمین جلسه شورای هماهنگی نهادهای حوزوی استان تهران با میزبانی مسئول موقوفات حوزوی سازمان امور اوقاف و امور خیریه و در محل این سازمان برگزار گردید.

در ابتدای جلسه گزارشی از وضعیت موقوفات حوزوی در کشور برای اعضاء حاضر در جلسه ارائه و مطرح شد: اگر موقوفات حوزوی احیاء شود مشکلات مالی حوزه‌های علمیه برطرف خواهد شد و امر آموزش و پژوهش به‌صورت جدی ارتقاء خواهد یافت.

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین رحیمی صادق، دبیر شورای هماهنگی نهادهای حوزوی و مدیر حوزه علمیه استان تهران، با تأکید بر احیاء موقوفات حوزوی در راستای تأمین منابع آموزش و پژوهشی حوزه علمیه استان، بیان کرد: برای قرار دادن وقفیات در مسیر نیات واقفین می‌بایست تلاش جدی و مستمری انجام گیرد؛ که در این راستا کلیه موقوفات باید دارای شناسنامه مشخص باشد و تمام موقوفات حوزوی نیز به‌صورت کتاب کامل تدوین گردد.

در پایان اعضاء محترم مصوب کردند در خصوص امر ازدواج، درمان و موارد دیگر که در راستای نظر واقفین باشد از طلاب استان تهران حمایت گردد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha