جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ازنا

حوزه/ امام جمعه شهرستان ازنا بر ارائه آموزه های دینی و قرآنی به دانش آموزان در فضای مجازی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سپهوند، امام جمعه ازنا امروز در دیدار رئیس آموزش و پرورش شهرستان که در دفتر امام جمعه برگزار شد، گفت: در روزهای شیوع ویروس منحوس کرونا معلمان و مبلغان باید با همت جهادی در ارائه آموزش‌های دینی و قرآنی به دانش آموزان همت خود را بکار گیرند.

وی با تقدیر از عملکرد معلمان، مربیان و مبلغان در آموزش و پرورش شهرستان ازنا در راستای تعلیم و تربیت دانش آموزان بویژه در بحران کرونا، بیان داشت: بی تردید در این شرایط حساس سطح علمی دانش آموزان باید حفظ و ارتقاء یافته و امور پرورشی و فرهنگی نیز باید به طور جدی و مدون در برنامه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه ازنا خاطرنشان کرد: در این شرایط کرونایی که ممکن است بسیاری از دانش آموزان توانایی مالی برای خرید ابزار مناسب از جمله تبلت و گوشی تلفن همراه را نداشته باشند، به همین منظور حمایت نهادهای حمایتی از این دانش آموزان ضروری است.

حجت الاسلام سپهوند با بیان اینکه حضور دانش آموزان و فرزندان در فضای مجازی باید کنترل شده و با مدیریت باشد، تاکید کرد: فضای مجازی نباید رها شود و ساماندهی این فضا باید اولویت والدین و مسئولان تعلیم و تربیت باشد.

در پایان جمالی، مدیر آموزش و پرورش ازنا نیز گزارشی از فعالیت های مدارس در زمینه برنامه های مجازی و همچنین راه اندازی شبکه شاد و ارائه مستمر این برنامه ها برای آموزش دانش آموزان ارائه  و با اشاره به شرایط پیش آمده بر تلاش روزافزون معلمان، مربیان و مبلغان در تربیت دینی، قرآنی و انقلابی دانش آموزان تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha