سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت السالام انصاری

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز گفت: بسیج یک تفکر و اندیشه مردمی است که سبب شده است تا در مراحل حساس زمان بتوانیم در مقابل دشمنان به خوبی ایستادگی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در البرز، حجت الاسلام مسعود انصاری عصر امروز  در جمع کارکنان مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر همه کفر و توطئه دشمنان سرافراز ایستاده است به برکت بصیرت، مجاهدت و تفکر بسیج است.

حجت الاسلام انصاری خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس ثمرات فراوانی را برای انقلاب و کشور عزیزمان به ارمغان آورد که ایستادگی و مقاومت در برابر تحریم ها و زورگویی ها یکی از نتایج آن است.

وی ادامه داد: امروز بسیج این شجره طیبه به تکیه‌گاهی مطمئن برای انقلاب تبدیل شده و هوشمندی، اقتدار و صلابت بسیجیان سبب شده تا ایران اسلامی در عرصه های علمی، فرهنگی، سیاسی و سازندگی همچون دوران دفاع مقدس بدرخشد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه البرز تصریح کرد: این نهال تناور که شاخ و برگ آن نشان در گمنامی و بی نشانی دارد نیازمند تبیین و روزآمد شدن در جامعه است.

حجت الاسلام انصاری بیان کرد: دشمن شناسی و بصیرت از شاخصه های مهم بسیج و بسیجی است و امروز بسیجیان ما باید این شاخصه های اصلی را بیش از همیشه مدنظر و اولویت تمام برنامه ها قرار دهند.

حجت الاسلام انصاری بیان کرد: بسیجیان همان نیروهایی هستند که در سرما و گرما و با همه سختی‌ها به روستاهای دوردست می‌روند و برای آنها امکانات و خدمات فراهم می‌کنند و به جز رضایت حق تعالی به چیز دیگری در این مسیر نمی‌اندیشند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز گفت: بسیج یک تفکر و اندیشه مردمی است که سبب شده است تا در مراحل حساس زمان بتوانیم در مقابل دشمنان به خوبی ایستادگی کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha