پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فاقد تصویر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه المهدی(عج) مسجدسلیمان، گزارشی کوتاه از عمده فعالیت های انجام شده در سال جاری را ارائه کرد.

حجت‌الاسلام امین ساری، مدیر مدرسه علمیه المهدی(عج) مسجدسلیمان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، به بیان فعالیت قرارگاه جهادی مدرسه علمیه المهدی(عج) مسجدسلیمان، پرداخت و اظهار داشت: قرارگاه جهادی مدرسه در اسفند ۹۸ و با شیوع ویروس کرونا تأسیس شد و در مبارزه با این بیماری فعالیت‌هایی از قبیل ضدعفونی کردن معابر شهری و بیمارستان‌ها، تغسیل و تدفین اموات کرونایی، توزیع ماسک، و اعزام نیرو به بیمارستان جهت کمک به کادر درمان به انجام رسانده است.

وی در ادامه به مسئله آموزش طلاب اشاره کرد و گفت: کلاس‌های طلاب مدرسه ابتدا به‌صورت تلفیقی یعنی هفته‌ای سه روز حضوری و سه روز مجازی برگزار می‌شد اما در ادامه با بحرانی‌تر شدن اوضاع، تصمیم بر این شد که همه کلاس‌ها به‌صورت غیرحضوری برگزار شود.

حجت‌الاسلام ساری، از برگزاری دوره‌های آموزشی و اعتقادی در فضای مجازی خبر داد و اذعان داشت: با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی دو دوره نقد وهابیت و تربیت مربی کودک در فضای مجازی برگزار شد و در نظر داریم دوره‌های دیگری نیز به همین روش مجازی برگزار کنیم.

مدیر مدرسه علمیه المهدی(عج) مسجدسلیمان، به مسئله اشتغال‌زایی اشاره و بیان کرد: تعدادی از نیروهای مساجد شهر طرح‌های اشتغال‌زایی خوبی داشتند که ما در جهت حمایت از آن‌ها با پیگیری‌های مداوم توانستیم از طریق ستاد اجرایی فرمان امام  برای آن‌ها وام تهیه کنیم تا بتوانند آن طرح‌ها را اجرایی کنند.

وی در پایان گفت: مدرسه علمیه المهدی(عج) مسجدسلیمان، در زمینه تبلیغ و اعزام مبلغ فعالیت‌های خوبی داشته و برای تمامی مساجد شهر یک روحانی برای برپایی نماز و پاسخگویی به مسائل شرعی و شبهات اعتقادی اعزام کرده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha