جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه سعدآباد

امام جمعه سعدآباد در رابطه با انتشار عکس حاشیه ساز، گفت: توزیع بادمجان که تصویر آن روز گذشته در فضای مجازی خبرساز شده بود، به عنوان بسته های کمک معیشتی نبوده! بلکه صرفا تقدیر از کشاورزانی بوده که بخشی از محصول خود را به نیازمندان روستا بخشیده بودند.

حجت الاسلام علیرضا کشاوزر بارگاهی، شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرگزاری حوزه از بوشهر، با اشاره به انتشار عکسی حاشیه ساز در فضای مجازی، اظهارداشت: برای حضور در جمع بسیجیان و تجلیل از زحمات آنها در مسجد «روستای نظرآقا» حاضر شده بودیم.

در کنار این برنامه جهت تجلیل و دلگرمی دادن به کشاورزان، با سخاوتی که چندتُن از محصول بادمجان خود را برای خانواده های نیازمند در اختیار بسیجیان قرار داده بودند و همچنین بسیجیانی که در جمع آوری و انتقال آن به روستا و رساندن آن به افراد نیازمند تلاش کرده بودند در جمع آنها به همراه دیگر دوستان حاضر شدیم.

حجت‌الاسلام بارگاهی، ادامه داد: اصلا برنامه ای تحت عنوان توزیع یا رساندن بسته معیشتی نبود! بلکه یکی دو بسته را به عنوان تشویق افراد به دادن زکات و ارزش این کار به ویژه برای محصولات کشاورزی، به دست چند نیازمند دادیم.

وی اضافه کرد: در کنار این برنامه‌ها بسیجیان در حال جمع آوری و آماده کردن  ۱۰۰ بسته برنج و روغن برای نیازمندان بودند که در شب های آینده توزیع خواهد شد.

همچنین، ایرج نظری، عضو شورای اسلامی «روستای نظرآقا»، در این رابطه گفت: امام جمعه شهر سعدآباد که برای جلسه ای به روستا دعوت شده بود و در مسجد حضور داشت پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا برای تجلیل از این کشاورز که زکات محصول خود را بصورت کالا پرداخت کرده بودند، چند بسته بادمجان را به دست نمازگزاران نیازمند داد.

ایرج نظری افزود: هیچ گونه برنامه ای تحت عنوان توزیع و یا مانور توزیع بسته های معیشتی و یا گزارش دادن نبود! فقط چند جوان که این محصولات را بسته بندی کرده بودند، این تصاویر را گرفته و دست بدست کردند.

وی گفت: مردم نیکوکار و نوعدوست روستای نظرآقا از دیرباز در دستگیری و کمک به محرومین زبانزد خاص و عام بوده اند و از ابتدای همه گیری این بیماری چندین بار بسته های کمک های مومنانه بین نیازمندان توزیع کرده اند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha