پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
هادی مرزبان

حوزه / یک کارگردان و بازیگر تئاتر گفت: متاسفانه شرایط کار در تئاتر دینی به دلیل عدم حمایت‌های دولتی بسیار سخت شده است.

هادی مرزبان، کارگردان و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرگزاری ‌حوزه، اظهار کرد: برای رونق هنر دینی تنها هنرمند نیست که باید ایفاگر نقش باشد، بلکه دولتمردان هم می‌توانند با حمایت‌های خود، نقش بسزایی در این امر داشته باشند.

وی ادامه داد: من کاری به نام «هنگامه شیرین وصل» را با بازی خسرو شکیبایی  روی صحنه برده بودم. این کار یک اثری دینی بود، اما برخوردی که با آن صورت گرفت به اندازه‌ای نامناسب بود که شاید ضرر آن را نتوان جبران کرد، برای همین کارگردانی نظیر من دیگر جرات نزدیک شدن به این موضوعات را پیدا نمی‌کند.

بازیگر سریال «پهلوانان نمی‌میرند» تصریح کرد: به شخصه هیچگاه از کار کردن در این حوزه خسته نمی‌شوم. برای همین بعد از تجربه‌ای که ذکر کردم چند کار دیگر با این محوریت روی صحنه بردم. دلیلم نیز این است که دغدغه این موضوعات را دارم و هیچگاه از کار کردن در این حوزه خسته نمی‌شوم.

وی در پایان تاکید کرد: هیچگاه سعی نکرده‌ام از چیزهایی که دوست دارم در جهت منفعت طلبی مادی بهره برم. برای همین هم فیلم یا تئاتر دینی برایم ارزشمند است و آن را با انگیزه‌های مادی کم ارزش نخواهم کرد، هرچند منکر مادیات نیستم، اما این کارها را نمی‌شود با متر و اندازی مادی قیاس کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha