جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
هفته بسیج

حوزه/ جامعه روحانیت شیراز به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج طی بیانیه ای بسیج را مظهر شکوه و عظمت دلیرمردان و شیرزنان انقلاب اسلامی دانست و گفت: بسیجیان در سخت ترین و بحرانی ترین شرایط حماسه هایی جاودانه آفریدند و با عظمت و اقتدار مثال زدنی خود در همه امور لرزه به اندام دشمنان نظام اسلامی انداختند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، جامعه روحانیت شیراز به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج بیانیه ای صادر کرد که متن آن بدین شرح است:

وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُم

بسیج مظهر شکوه و عظمت دلیرمردان و شیرزنان انقلاب اسلامی است که در سخت ترین و بحرانی ترین شرایط حماسه هایی جاودانه آفریدند و با عظمت و اقتدار مثال زدنی خود در همه امور لرزه به اندام دشمنان نظام اسلامی انداختند.                                      

بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) با بینش وصف ناپذیر خود، بسیج را برای انقلاب اسلامی به یادگار گذاشتند تا به رغم توطئه های متعدد دشمنان، همچنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در سـطوح ملـی، منطقه ای و جهانـی موجـب حیرت جهانیان باشـد و پایه هـای آن با حماسـه آفرینـی قهرمانانش، از پدیده های  قدرتمند عصر حاضر تلقی شود.   

چهل و یکمین سالگرد تشکیل بسیج را در حالی جشن می گیریم که ویروس کرونا بر تمامی ملت های جهان غلبه کرده اما این بیماری نیز، مانعی برای خدمت رسانی بسیجیان به جامعه اسلامی نشد، چرا که حضور مستمر، جهادگونه و غرورانگیز بسیجیان در این برهه حساس، نقش مقدس بسیج را بیش از پیش تداعی کرد. بسیجیانی که همگام با مدافعان سلامت و مسئولان، به یاری نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا می پردازند، تا شکوه و عظمت بسیج را بیش از پیش به منصه ظهور برسانند.                         

جامعه روحانیت شیراز هفته مقدس بسیج را به تمامی بسیجیان جهان اسلام بویژه بسیجیان قهرمان میهن عزیز اسلامیمان خاصه استان قهرمان پرور فارس تبریک و یاد و خاطره شهدای عزیز بسیجی را گرامی داشته و به پیروی از قائد عظیم الشأن اسلام حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مد ظله العالی، پشتیبانی کامل خود را از اقدامات ارزشمند بسیج در تمامی زمینه ها اعلام می دارد. والسلام

جامعه روحانیت شیراز

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha