پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ساخت منزل برای خانواده نیازمند در دزفول

حوزه/ در روزگاری که سرپناه آسیه پناهی‌ها با بی‌تدبیری مدیران شهری تبدیل به مخروبه می‌شود، هستند جوانمردانی که با زحمت، آجر روی آجر بگذارند تا بسازند تکیه‌گاهی برای محرومان پر دردِ این دیار...

به گزارش خبرنگار «حوزه» در خوزستان، در روزگاری که سرپناه آسیه پناهی ها با بی‌تدبیری مدیران شهری تبدیل به مخروبه می‌شود، هستند جوان‌مردانی که با زحمت، آجر روی آجر می‌گذارند تا سرپناهی بسازند برای محرومین جا مانده از سفره انقلاب...

عده‌ای از این جوانمردان، طلاب جهادی مدرسه علمیه آیت الله قاضی(ره) دزفول هستند، که با پس‌انداز مقداری از شهریه ناچیز طلبگی خود، قصد دارند پناهگاهی برای یک خانواده نیازمند، در دوردست‌ترین نقطه این شهر بسازند.

در همین راستا، برآن شدیم تا گفتگویی با مسئول گروه جهادی آیت الله قاضی داشته باشیم.

حجت‌الاسلام احسان خاکی، با بیان اینکه ساخت سرپناه برای یک خانواده نیازمند از ۲۵ مهر ۹۹ مصادف با ۲۸ صفر و سالروز شهادت آقا امام حسن مجتبی (ع) توسط طلاب جهادی مدرسه علمیه آیت الله قاضی(ره) آغاز شده است، اظهارداشت: زمین این ساختمان که به همت عزیزان خیّر خریداری شده، در یکی از شهرک‌های محروم شهرستان دزفول قرار گرفته و إن‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک به خانواده نیازمند تحویل داده خواهد شد.

وی در ادامه گفت: ۲۰ نفر از طلاب و اساتید مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول در حال اجرای این پروژه هستند و تاکنون بالغ‌بر ۷۰ میلیون تومان کمک‌های مختلف برای این طرح جمع‌آوری و صرف ساخت پروژه ساختمانی شده است.

مسئول گروه خیریه جهادی طلاب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول بیان کرد: مردم عزیز می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۷۷۲۰۴۳۱۹۷ (به نام امیر محمد دانش) واریز کنند؛ همچنین شماره تماس ۰۹۰۲۲۲۳۰۱۴۳ جهت هماهنگی با رابط گروه اعلام شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha