جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
فرهنگسرا گلستان

حوزه / کلیپ «قدرت‌نمایی بزرگ» به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با بیانات رهبری به همت فرهنگسرای گلستان در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، این کلیپ با هدف گرامیداشت نقش‌آفرینی بسیجیان کشور و ضرورت وجود نیروهای بسیج با حضور مردم نیرومند برای حل مشکلات و رویارویی با بحران‌ها و آسیب‌ها با بیانات رهبری با همکاری کانون رسانه این مرکز تولید شده است.

فرمان امام خمینی (ره) برای تشکیل بسیج پس از رویداد سیزده آبان روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به تاریخ ۵ آذرسال ۱۳۵۸صادر شد. مقام معظم رهبری این قدرت‌نمایی بزرگ در مقابل تهدید آمریکا را مهم می‌داند چراکه اگر امام (ره) از آن تهدید می‌ترسید و جا می‌زد یا احتمال می‌داد دشمن بتواند به ما ضربه بزند حرکت عظیم تشکیل بسیج شکل نمی‌گرفت و معلوم نبود سرنوشت کشور به کجا می‌رسید.

مقام رهبری همواره در بیاناتشان به قدر و منزلت، فداکاری نیروهای بسیج در حفظ میهن اسلامی، حل مشکلات، حضور در صحنه های مختلف تاکید دارند و تشکیل بسیج را در تبدیل تهدیدهای دشمن به فرصت ها مهم می‌دانند.

دسترسی به کلیپ بیانات رهبری با موضوع نقش و منزلت بسیج با نشانی https://www.aparat.com/v/Btolu  برای مخاطبان فراهم شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha