جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت السالام مصطفایی

حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: همان طور که در هشت سال دفاع مقدس مقابل دشمن دفاع کردیم، اکنون هم طلاب بسیجی در عرصه‌ی سلامت در دو حیطه پرستاری از بیماران و روحیه‌بخشی به کار درمان، به تلاش جهادی ادامه خواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، ظهر امروز  با حضور در برنامه «تا آسمان» سیمای مرکز قزوین ضمن تبریک هفته بسیج گفت: با توجه به شرایط کنونی جامعه، رسالت بسیجیان بسیار دشوار است.

وی خاطرنشان کرد: پیام های جمهوری اسلامی ایران امروز نه تنها در منطقه بلکه در قلوب سایر مردم جهان نفوذ کرده و پوزه استکبار را در منطقه غرب آسیا به خاک مالیده است.

 رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین تصریح کرد: ملت ایران از ابتدای انقلاب تاکنون در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی کرده اند،  و بر همین اساس می توان به نقش آفرینی بی بدیل بسیجیان از اولین روزهای شیوع ویروس منحوس کرونا تا امروز اشاره کرد که جانانه در این مسیر خدمات رسانی می کنند.

حجت الاسلام  مصطفایی خاطرنشان کرد: بسیج ریشه در تفکر دینی و انقلابی دارد و تفکر بسیجی از مرزهای جغرافیایی کشور عبور پیدا کرده است.

وی با اشاره به اقدامات طلاب جهادی در عرصه مبارزه با کرونا، بیان کرد: همان طور که در هشت سال دفاع مقدس مقابل دشمن دفاع کردیم، اکنون هم طلاب بسیجی در عرصه‌ی سلامت در دو حیطه پرستاری از بیماران و روحیه‌بخشی به کار درمان، به تلاش جهادی ادامه خواهند داد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha