پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
علمای یمن

حوزه/ انجمن علمای یمن گفت: دیدار سه گانه رژیم آل سعود، رژیم صهیونیستی و آمریکا، حلقه ای از نجیره خیانت مستمر آل سعود به مسئله فلسطین و عادی سازی آشکار روابط به شمار می رود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»،  انجمن علمای یمن در واکنش به سفر نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل به عربستان سعودی گفت: دیدار سه گانه رژیم آل سعود، رژیم صهیونیستی و آمریکا، حلقه ای از نجیره خیانت مستمر آل سعود به مسئله فلسطین و عادی سازی آشکار روابط به شمار می رود.

ترجمه متن بیانیه به شرح زیر است:

انجمن علمای یمن دیدار سه گانه رژیم آل سعود، رژیم صهیونیستی و آمریکا که میان محمد بن سلمان، مایک پمپئو و نتانیاهو و رئیس سازمان جاسوسی رژیم اسرائیل در شهر نئوم عربستان سعودی پیگیری کرده و این اقدام را حلقه ای از نجیره خیانت مستمر آل سعود به مسئله فلسطین و عادی سازی آشکار روابط می داند.

تمامی اقدامات امارات، بحرین و سودان برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی با دعوت و هدایت آشکار رژیم آل سعود انجام گرفت و این مسئله آشکارترین دلیل بر استمرار آل سعود در توطئه علیه مسائل امت عربی و اسلامی در رأس آن مسئله قدس شریف است، لذا ملت شبه جزیره عربستان و ملت های امت عربی و اسلامی باید در برابر این رژیم بایستند و مدیریت حرمین شریفین را از کنترل آن خارج کنند.

انجمن علمای یمن در خصوص این توطئه خطرناک بر امور زیر تأکید می کند:

اول: ضرورت وحدت امت عربی و اسلامی در برابر طرح های صهیونیستی آمریکایی و تلاش برای آزاد سازی مقدسات اسلامی به ویژه حرمین شریفین و مسجد الاقصی از کنترل یهود و مزدوران آن.

دوم: دعوت از علمای جهان اسلام برای عمل به وظایف و مسئولیت های خود در آگاهی بخشی و بیدار کردن ملت های امت برای دفاع از مقدسات، دین، سرزمین و ثروت های خود که حکام مزدور آن را همچون لقمه آماده به دشمنان تحویل دادند.

سوم: دعوت از تشکیلات خودگردان فلسطین به توقف هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی و اینکه بازگشت هماهنگی با رژیم اشغالگر موجب تشویق صهیونیست ها و آمریکایی ها به توطئه های کثیف می شود.

چهارم: دعوت از تمامی اقشار ملت فلسطین و جنبش های مقاومت فلسطین به وحدت و تمسک به گزینه مقاومت مسلحانه در آزاد سازی فلسطین.

پنجم: دعوت از ملت های عربی و اسلامی به ضرورت تحرک و اعلام جهاد مقدس و تحریم تمامی انواع عادی سازی روابط و مخالفت با تأسیس سفارت و کنسولگری رژیم اسرائیل در کشور های عربی و اسلامی.

ششم: دعوت از محور مقاومت و تمامی جنبش های جهادی به مبارزه و جهاد بیشتر در راه خدا و ایستادگی در برابر تمامی توطئه های استعمارگرانه.

هفتم: تجاوز سعودی، اماراتی، صهیونیستی و آمریکایی علیه یمن، همچنان تجاوز به امت عربی و اسلامی و در جهت اجرای برنامه های صهیونیستی آمریکایی بوده و خواهد بود.

هشتم: انجمن علمای یمن ارتش و کمیته های مردمی و فرزندان قبایل و نیروی موشکی را به استمرار در جهاد مقدس تا آزاد سازی سرزمین از لوث وجود متجاوزان و اشغالگران و مزدوران دعوت می کند.

نهم: انجمن علمای یمن هدف گیری تأسیسات نفتی آرامکو در جده را تبریک می گوید و  از ارتش می خواهد تا زمانی که عربستان ملت یمن را مورد تجاوز و تحریم اقتصادی و جنایت های وحشیانه قرار می دهد، ضربات بیشتری علیه پایگاههای نظامی و اقتصادی آن وارد کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمّد IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    0 0
    درورد بر مجاهدان جان بر کف یمنی