جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نخستین جلسه شورای اندیشه‌ورز قرآنی دفتر نماینده فقیه در خوزستان

حوزه/ اولین نشست شورای اندیشه‌ورز قرآنی، از سوی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان، با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین قرائتی به صورت ویدئوکنفرانس و جمعی از اساتید حوزه علمیه استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اولین نشست شورای اندیشه‌ورز قرآنی، از سوی حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین قرائتی(به‌صورت ویدئو کنفرانس) به‌عنوان مهمان و همچنین با حضور جمعی از مدیران مدارس علمیه خوزستان برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام‌والمسلمین قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور، ضمن اشاره به اهمیت توجه به پژوهش در قرآن، بیان کرد: حوزه‌های علمیه باید در مسیر درست پژوهش قرار بگیرند و با عزم راسخ در زمینه پژوهش راجع به مباحث قرآنی گام بردارند.

در ادامه حجت‌الاسلام بلادیان، دبیر قرآنی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان، اظهارداشت: این جلسه باهدف تشکیل یک کارگروه، جهت انجام پژوهش‌های قرآنی تشکیل‌شده و امید است با عزمی که مدیران مدارس علمیه از خودشان نشان می‌دهند، در این زمینه گام‌های مؤثری برداشته و تحقیق و پژوهش در مسائل قرآنی به‌صورت هدفمندتر دنبال شود.

شایان‌ذکر است که در این جلسه، اعضا به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پیرامون چگونگی تقویت مباحث قرآنی در جامعه پرداختند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha