جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ مراسم افتتاح دبیرخانه ستاد کنگره شهدا و روحانی ایثارگر آذربایجان غربی

حوزه/ حجت الاسلام ابراهیمی با بیان این که بیش از ۴۰۰ رزمنده روحانی آذربایجان غربی در دوران دفاع مقدس حضور داشتند، گفت: از ۳۲۱ روحانی رزمنده دوران جنگ تحمیلی مصاحبه شفاهی صورت گرفته است و بر این اساس از تاریخ شفاهی روحانیون رزمنده آذربایجان غربی رونمایی شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام سید هادی ابراهیمی امروز در مراسم افتتاح دبیرخانه ستاد کنگره شهدا و ایثارگران روحانی آذربایجان غربی که در بسیج طلاب و روحانیون استان برگزار شد، با بیان این که روحانیت در دفاع از اتقلاب و تثبیت آن نقش تاثیرگذاری داشتند، گفت: بیش از ۴۰۰ رزمنده طلبه و روحانی آذربایجان غربی در دفاع مقدس حضور داشتند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان غربی  ادامه داد: آذربایجان غربی با ۸۷ شهید روحانی نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته و لازم است رشادت روحانیون استان به مردم و نسل جدید بازگو شود.

وی ادامه داد: از ۳۲۱ روحانی رزمنده آذربایجان غربی در دفاع مقدس مصاحبه های شفاهی صورت گرفته است و  این مصاحبه ها به صورت مدون پیاده و به مردم و طلاب جوان معرفی خواهد شد و در این راستا از تاریخ شفاهی شهدا و ایثارگران روحانی استان رونمایی شد.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان غربی با اشاره به این که ۲۴۰۰ کانال با بیش از ۳۰۰ هزار مخاطب تحت عنوان طرح "ثامن" از سوی سپاه استان در شبکه های اجتماعی داخلی راه اندازی شده است، بیان داشت: روحانیت به عنوان تامین کننده تغذیه فکری در این کانال ها فعالیت خواهند کرد و هر روز از سوی بسیج طلاب محتوا تولید و به این کانال های جهت نشر در شبکه های مجازی اراسال خواهد شد.

وی افزود: روحانیت همیشه در دفاع از انقلاب و اسلام در صف اول بوده اند و امروز هم در جنگ نرم و خدمت رسانی در خط مقدم هستند و بسیجی وار و بدون چشم داشت و ادعا برای حفظ نظام اسلامی و کمک به مردم فعالیت می کنند و برای خنثی شدن توطئه های دشمن علیه دین، انقلاب و روحانیت لازم است این فعالیت ها رسانه ای شده و به مردم بیان شود.
انتهای خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha