جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سیده معصومه طباطبایی

رئیس اداره راهبری واحدهای حوزوی حوزه علمیه خواهران تصریح کرد: بی شک حضور با برنامه طلاب بسیجی در فضای مجازی، موجب تقویت جبهه انقلابی می شود.

سیده معصومه طباطبایی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری حوزه،ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک این ایام به آحاد ملت بسیجی ایران اسلامی به خصوص طلاب بسیجی اظهار داشت: یکی از مهم ترین رسالت ها و مأموریت های بسیج، ناظر به امور فرهنگی و از جمله ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی است که به لطف الهی در این باره ظرفیت های بسیار خوبی در میان طلاب بسیجی اعم از خواهر و برادر وجود دارد.

وی افزود: از سویی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، بسیج در میان توده های مردم جایگاه بسیار خوب و محبوبی دارد و بر این اساس می توان با استفاده از توانمندی عظیم بسیجیان و ظرفیت های بالقوه و بالفعل در شجره طیبه بسیج با حضور پررنگ مردم، تحولات ارزشمندی را در کشور در عرصه ها و ابعاد گوناگون رقم زد.

مدرس و پژوهشگر حوزه علمیه خواهران همچنین گفت: در شرایط حساس کنونی که درگیر نبرد فرهنگی و رسانه ای با دشمن هستیم، باید در راستای تحقق منویات و مطالبات مقام معظم رهبری در جبهه فرهنگ از جمله در مقوله مهم سبک زندگی، ورود کنیم و با تفکر و روحیه بسیجی به مقابله مؤثر با طرح ها و برنامه های شوم دشمن بپردازیم.

وی تأکید کرد: در این راستا باید از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به درستی استفاده کرد و یقیناً حضور فعال و با برنامه بسیجیان خصوصاً طلاب بسیجی در فضای مجازی می تواند زمینه ساز تقویت جبهه انقلابی شود.

طباطبایی افزود: در شرایطی که دشمن از طریق رسانه های نوین به دنبال تخریب باورها و اعتقادات مردم ما خصوصاً نسل جدید است، ما باید از همین فضاهای نوین و بسترهای آماده از جمله فضای مجازی به گونه ای استفاده کنیم که ضمن تبیین و ترویج آموزه ها و معارف ناب دینی به مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن بپردازیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha