جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسئول امور فرهنگی مدرسه علمیه کوثر خواهران قزوین

حوزه/ مسئول امور فرهنگی مدرسه علمیه خواهران کوثر قزوین گفت: خواهران طلبه تا شکست کامل ویروس منحوس کرونا و تحقق آرامش کل جامعه در کنار کادر درمان و مردم خدمت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، خانم همایونلو عصر امروز در مراسم تجلیل از طلاب جهادی مدرسه علمیه خواهران کوثر قزوین اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا در اقدامی خودجوش جمعی از طلاب جهادی حوزه های علمیه خواهران و مبلغین امین پا به عرصه خدمت در این میدان سخت گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: پس از آغاز شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور، علاوه بر اینکه تهدیدهایی برای کشور به وجود آمد، فرصت‌های زیادی از دل بحران کرونا ایجاد شد که همدلی و همراهی مردم با یکدیگر و تلاش گروه‌های جهادی برای تولید جهادی ماسک و کمک به معیشت مستضعفین، از جمله فرصت‌هایی بود که از دل بحران پدید آمده بود.

مسئول امور فرهنگی مدرسه علمیه خواهران کوثر قزوین ادامه داد: امروز نه تنها خواهران طلبه این مدرسه بلکه در سراسر کشور همه اقشار به میدان آمدند تا در ریشه کنی این بیماری سهیم باشند، اقدامی که امروز خواهران مبلغه این عرصه را وظیفه شرعی و توفیق الهی می دانند.

وی بیان کرد: حوزه های علمیه خواهران در لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص کمک های مؤمنانه، در این عرصه هم به خوبی وارد میدان شدند و در چهار مرحله بسته های معیشتی را به نیازمندان تقدیم کردند.

خانم همایونلو اظهار کرد: طلاب و مبلغین حوزه علمیه خواهران در بیش از ۵۰ گروه در فضای مجازی به تولید محتوا و مباحث تربیتی مشغول هستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha