جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گزارش تصویری/ جهادگران سلامت قرارگاه نرجس خاتون(س) با حضور در بیمارستان امیراعلم تهران، از زحمات شبانه روزی کادر درمان تشکر کردند.

حوزه/ جهادگران سلامت قرارگاه نرجس خاتون(س) با حضور در بیمارستان امیراعلم تهران، از زحمات شبانه روزی کادر درمان تشکر کردند.

 روح‌الله عبداللهی، مسئول اطلاع‌رسانی عملیات شهید سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» اظهار داشت: جهادگران عرصه سلامت در اقدامی ارزنده با اهدای گل و شیرینی در سالروز میلاد امام حسن عسکری (ع) از ۶۰ نفر از اعضای کادر درمان بیمارستان امیراعلم تهران تقدیر کردند تا حال و هوای مسرت بخشی برای این عزیزان ایجاد شود و تشکری کوچک از این افراد که در خط مقدم در حال خدمت رسانی هستند، کرده باشند.

وی ادامه داد: از زمان شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال گذشته کادر درمان بیمارستان های کشور به صورت خستگی ناپذیر مشغول خدمت‌رسانی به بیماران هستند، لذا جهادگران عرصه سلامت تلاش می‌کنند در مناسبت‌های مختلف با اجرای  برنامه‌هایی، خستگی ناشی از این کار طاقت فرسا را از آنان ولو اندک زمانی دور کنند.

عبداللهی اظهار کرد: هم‌اکنون در موج سوم شیوع ویروس کرونا دوهزار نیروی جهادی در ۱۲ بیمارستان تهران ذیل قرارگاه جهادی نرجس خاتون مشغول کمک به کادر درمان هستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha