پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فضای مجازی

حوزه/ محمدلو ورود با بصیرت در فضای مجازی را لازم و ضروری دانست و گفت: فضای مجازی پر است از مطالب جذاب آلوده و باید از نگاه های حرام در این فضا خودداری کنیم و حرام در شبکه های مجازی و حقیقی یکسان است و خودداری از هر دو لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در آذربایجان غربی، وحیده محمدلو امروز در مراسمی که به صورت مجازی در مدرسه علمیه الزهرا(س) خوی برگزار شد، با بیان این که ولایتمداری و حرکت در این مسیر یکی از شاخصه های اصلی بسیجیان است، اظهار داشت: داشتن فکر ولایی و شناخت دغدغه های ولی و همراهی با ایشان لازمه ولایتمداری است و یکی از مهم ترین دغدغه های ولی امر مسلمین، امام خامنه ای بحث فضای مجازی است که در سخنرانی های متعدد به آن اشاره کرده است.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب در اهمیت فضای مجازی بیان کرده اند که، اگر من رهبر نبودم حتما مسئولیت فضای مجازی را در کشور به عده می گرفتم و این اهمیت حضور در شبکه های مجازی و مقابله با دشمن را می رساند که می تواند ابزاری برای شکست دادن دشمن باشد.

استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی با بیان این که اصل اولی سوء ظن به جریان رسانه ای دشمن است، گفت: قرآن کریم دشمنان اسلام را افراد فاسق معرفی کرده و به مسلمانان هشدار می دهد که نباید اخبار آن ها را پذیرفت و به رسانه های دشمن اعتماد کرد.

وی بیان داشت: قبل از انتشار خبر باید از صحت و سقم آن توسط متخصصین امر اطلاع پیدا کرد و قرآن کریم هم ما را از دنبال کردن چیزی که به آن یقین نداریم نهی می کند.

محمدلو ورود با بصیرت در فضای مجازی را لازم و ضروری دانست و تاکید کرد: فضای مجازی پر است از مطالب جذاب آلوده و باید از نگاه های حرام در این فضا خودداری کنیم و حرام در شبکه های مجازی و حقیقی یکسان بوده و خودداری از هر دو لازم و ضروری است.

انتهای خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha