سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت السالام نوروزی

حوزه/ معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: رزمایش کمک مؤمنانه با مشارکت مردم و خیرین گسترده شد و در سطح استان و شهرهای مختلف کشور بسته‌های معیشتی بین خانواده های نیازمند به خوبی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام رضا نوروزی صبح امروز در جلسه کمک های مؤمنانه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با تسلیت فرا رسیدن روز وفات فاطمه معصومه(س) بر بهره گیری بیشتر از آموزه های اخلاقی این بانوی بزرگوار در امور زندگی و دنیایی تاکید کرد.

حجت الاسلام نوروزی به موضوع کمک های مؤمنانه در جامعه پرداخت و بیان کرد: مردم در صحنه های مختلف همواره در میدان آمده اند و تهدیدها را تبدیل به فرصت کرده اند و با شیوع کرونا هم جوانان این کشور به میدان آمدند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تصریح کرد: تفاوت ما با جوامع غربی در این است که مردم با نیت الهی و بدون توقع وارد میدان شدند و تجربه ۴۰ ساله نشان داده که خدا هم به برکت این اخلاص و همدلی بر مشکلات فائق آمدیم.

وی ادامه داد: رزمایش کمک مؤمنانه پس از فرمایشات مقام معظم رهبری به صورت رسمی در کشور آغاز شد و پس از آن نیروهای بسیجی، خیران و مردم برای لبیک گویی به رهبری اقدام به مشارکت در این رزمایش کردند.

حجت الاسلام نوروزی بیان کرد: برپایی چنین رزمایش هایی در نهایت به تهذیب قلوب می انجامد و باعث می شود تا ضعفا و نیازمندان احساس کنند در هر شرایطی برای آنان پشتیبانانی وجود دارد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: رزمایش کمک مؤمنانه با مشارکت مردم و خیرین گسترده شد و در سطح استان و شهرهای مختلف کشور بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند به خوبی توزیع شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha