جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت السالام احمدی

 حوزه / تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین با بیان این که رسانه یک فرصت بی‌نظیر است و هر طلبه باید یک رسانه باشد، تصریح کرد: سواد رسانه برای طلاب ضرورت ویژه‌ای دارد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مهد ی  احمدی در جلسه کارگروه رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه قزوین که در مدرسه علمیه صالحیه برگزار شد، گفت: امروز دشمنان تمام تلاش خود را برای ناامیدی ملت و القای ناکارآمدی نظام اسلامی بکار گرفته اند.

وی خاطرنشان کرد: رسانه ها وظیفه سنگینی در برابر جریان تحریف دارند و باید به موقع نقش آفرینی کنند و دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای نسل جوان تبیین نمایند.

تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین تصریح کرد: نقش رسانه در مدیریت بحران یک نقش کلیدی است و به طور قطع می‌تواند به‌ عنوان بازوی قوی مجریان، در کنترل و مهار بحران نقش‌آفرینی کند.

حجت الاسلام احمدی عنوان کرد:  یکی از آسیب ها و هجمه های دشمن در فضای مجازی تضعیف بنیان خانواده و ایجاد التهاب در جامعه است، بنابراین برای مقابله با جنگ رسانه ای دشمن لازم است آگاهی مردم ارتقا یابد.

وی با بیان این که رسانه یک فرصت بی‌نظیر است و هر طلبه باید یک رسانه باشد، افزود: سواد رسانه برای طلاب ضرورت ویژه‌ای دارد .

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha